Zašto mu straga krov mora tako naglo padati? Zar zbog nekoliko postotaka manje potrošnje na velikim brzinama baš sve mora biti podređeno aerodinamici, pa i udobnost i komfor putnika? Da li pozadi uopće mogu sjesti ljudi viši od metar i pol, a da se ne skvrče? Ne tako davno, automobili su imali normalne, ravne krovove i ljudi su mogli normalno sjediti u kabini, a sada gotovo svi imaju bespotrebno zakrivljene krovove, kao da ljudi u autu uopće više nisu važni. Dizajn koji narušava funkcionalnost i osnovnu namjenu nije nikakav dizajn.
Dk
Deaktivirani korisnik
01.12.2015.
Odustani
Zato što dizajn poboljšava prodaju, da su napravili 100 komada s ravnim krovom i udobnim stražnjim sjedalom, za prodaju takvog modela treba recimo deset dana,
a za isto vrijeme prodaju npr 200 komada s zakrivljenim krovom, pri kojem dizajnu bi ostali jer od prodaje ovisi PROFIT !
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.12.2015.
Odustani
Ja sam se vozio u aktualnom modelu i nisam primjetio takav problem, čak naprotiv mjesta puno u svim smjerovima a ja sam 199 cm ... tak da ...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .