Novi početak: Više od 200 milijuna ljudi odlučilo se za ovu karijeru, jeste li i vi spremni?
Bez obzira na dob, sve više ljudi prepoznaje potencijal u profesiji 'kreator sadržaja'. Štoviše, njih čak više od 207 milijuna diljem svijeta odlučilo se za ovu karijeru profesionalno ili kao hobi, a broj će, prema mnogim predviđanjima, i dalje rasti
Svijet se neprestano mijenja, a s njim i načini na koje ljudi zarađuju. Tako u posljednjih nekoliko godina svjedočimo nevjerojatnom rastu zanimanja "kreator sadržaja" (content creator), a riječ je o osobama koje stvaraju različite oblike digitalnog sadržaja na različitim online platformama.
Posljednji podaci govore da se više od 207 milijuna ljudi diljem svijeta odlučilo za ovu karijeru, a broj nastavlja rasti iz dana u dan. Zanimljivo je i to da je pri odabiru zanimanja biti liječnik i dalje na vrhu popisa poslova iz snova generacije Z. Međutim, zbog njihove rane izloženosti internetu i popularnosti društvenih medija, postati kreator sadržaja sad je četvrta najpopularnija profesija pripadnika generacije Z.
No i statistike su impresivne te otkrivaju nevjerojatne činjenice o ovoj profesiji. Primjerice, većina full-time kreatora sadržaja danas se izražava na prosječno tri-četiri različite platforme i tako se prilagođavaju različitim zahtjevima te interesima svoje publike. Cjelokupno tržište ove profesije vrijedi 250 milijardi dolara, a neki analitičari kažu da bi moglo narasti i na 480 milijardi dolara do 2027., što svakako nije zanemariv iznos.
Od jednog videa do multimilijunašice
Osim što danas na svijetu postoje više od 4,2 milijarde korisnika društvenih mreža, sadržaj nam nikad nije bio dostupniji i raznolikiji. Međutim, jedna od najpopularnijih platformi za kreatore sadržaja i njihovu publiku postala je TikTok. Ova društvena mreža temelji se na kratkim videima i glazbenom sadržaju, privlačeći pažnju milijuna korisnika diljem svijeta. Točnije, do kraja prošle godine TikTok je dosegnuo više od 1,7 milijardi aktivnih korisnika mjesečno, a predviđa se da će do 2027. taj broj premašiti 2,2 milijarde.
A da se plasiranjem sadržaja "preko noći" može postati slavan kreator sadržaja, dokazuje i primjer TikTok profila Bella Poarch. Amerikanka je postala senzacija nakon 10-sekundnog videa na kojem klima glavom i imitira riječi pozadinske pjesme. Isječak je prikupio više od 61 milijun lajkova i postao ove godine najpopularniji video na ovoj mreži, a Bella multimilijunašica s uspješnom glazbenom karijerom.
Nesumnjivo, ova je društvena mreža naprosto postala mjesto na kojem se rađaju trendovi, stvaraju zvijezde i gdje se najpopularniji proizvodi rasprodaju za nekoliko minuta, a složit ćete se s tim, ne zvuči tako loše postati kreator sadržaja na TikToku. Štoviše, postati kreator sadržaja može biti izuzetno korisno, čak i uz postojeći posao ili kao potpuna promjena karijere.
Ako ne probate, ne znate
A da biste to postali, važno je detaljno se upoznati s platformom. Za početak, pregledajte različite videe, istražite popularne trendove i teme te obratite pozornost na formate koji najbolje funkcioniraju. Ova mreža poznata je po svojim videozapisima, koji obično traju od 15 do 60 sekundi, i interaktivnim elementima, poput plesova, izazova, a razumijevanje ove dinamike bit će ključno za vaš uspjeh u kreiranju sadržaja.
Nakon što ste se upoznali s TikTokom, vrijeme je da definirate svoju nišu i stil. Razmislite o svojim strastima, vještinama i interesima jer će vam to pomoći da stvorite autentičan sadržaj koji će privući publiku. To može biti bilo što, od plesa i kuhanja do komedije i edukacije, samo je važno da se osjećate strastveno prema onome što radite. Publika će to prepoznati i znati cijeniti!
Također, kvaliteta videa ključna je za privlačenje i zadržavanje gledatelja. Iako TikTok nudi mnoge ugrađene alate za uređivanje, važno je uložiti vrijeme i trud u snimanje i uređivanje videozapisa. Osigurajte dobru svjetlinu i zvuk te budite kreativni s efektima i glazbom. Vizualno privlačan sadržaj ima veće šanse za uspjeh.
Morate znati i da ova društvena mreža naginje modelu "sve u jednom". To znači da možete snimiti, uređivati, dodati glazbu, efekte i dijeliti svoj sadržaj, sve unutar iste aplikacije. To pojednostavljuje cijeli proces stvaranja sadržaja, što je od velike važnosti za nove kreatore koji možda još nisu upućeni u kompleksne softverske alate za uređivanje i produkciju.
Ključ uspjeha - konzistentnost
Isto tako, ova je platforma usmjerena na one koji kreiraju sadržaj većinom putem mobilnih uređaja. To znači da ne trebate skupu opremu kako biste stvorili kvalitetan sadržaj jer svi elementi vašega kreativnog procesa, od snimanja do uređivanja, mogu se obaviti putem mobitela. Jedan od mobitela koji predstavljaju odlično rješenje za sve one koji kreiraju sadržaj na društvenim platformama novi je Samsung Galaxy Z Flip5. S visokokvalitetnom kamerom, dugotrajnom baterijom i brzim performansama, ovaj mobitel pomoći će vam da snimate izvanredne videozapise bez ikakvih problema gdje god i kad god želite.
No važno je napomenuti i da je konzistentnost ključ uspjeha za svakoga kreatora sadržaja, bez obzira na kojoj platformi objavljuje svoj sadržaj. Govorimo li o TikToku, redovito objavljivanje novih videa održavat će vaš profil aktivnim i pomoći će vam da izgradite svoju publiku.
Ova platforma može biti vaš put prema uspješnoj karijeri, a sa sve većim brojem ljudi koji se odlučuju za ovaj posao i s platformama kao što je TikTok, koje olakšavaju početak, nikad nije bilo bolje vrijeme za kretanje u ovu avanturu. Uz pravi mobilni uređaj, dosljednost i kreativnost, možete ostvariti značajan uspjeh u svijetu online sadržaja. Novi početak je pred vama. Jeste li spremni?