Znaci,tek kada su dobili tehnologiju od Toyote,krecu u ozbiljniji iskorak sa elektricnim automobilima.I sto drugo nego ogromni SUV gdje mozes natrpati tonu baterija.Pocnite raditi aute za svaki dan,gradske aute na struju jer se najvise zagadjuje u gradskom saobracaju.Pa takav auto napravite sa dosegom od 600 km.
MA
Mugler Alien
23.11.2020.
Odustani
Zapravo nisu dobili nikakvu električnu tehnologiju (baterijsku iliti akumulatorsku) od Toyote niti zasad surađuju na tom području! Toyota proizvodi vrhunske hib
ride i pionir je u tom polju ali Toyota uopće ne radi potpuno električne aute. 1 pokušaj je bila Rav4 s Teslinim pogonom i baterijama, nije baš dobro prošla na tržištu mislim da se u dvije generacije prodalo ukupno oko 4000 komada, više se ne proizvodi. Toyota i BMW surađuju na gorivim ćelijama (pretvorba komprimiranog vodika u električnu energiju bez potrebe za masivnim baterijama) Punjenje takvog automobila traje znatno kraće od punjenja baterije (otprilike kao i kod motora s unutarnjim sagorijevanjem) uz znatno veći doseg od elektro-automobila s ugrađenom baterijom uz znatno manju ukupnu težinu. Ta tehnologija je većinom superiorna ali ima i najmanje 2 bitna nedostatka, prvi je taj što osim u Južnoj Koreji i Japanu gotovo da ne postoje punionice vodika a drugi je da ta tehnologija nije baš pogodna za male i srednje velike automobile. Još jedna suradnja između BMW-a i Toyote je bila na razvoju platforme za BMW Z4 i Toyotu Supru. Supra je dobila BMW motore (2000ccm BMW B48 turbo I4 i 3000ccm BMW B58 turbo I6 uparene s ZF 8HP automatskim mjenjačem razvijenim isključivo za BMW grupu) i modificiranu BMW CLAR arhitekturu. Znači vodeći Toyotin sportski automobil je kompletno BMW tehnologija i razvoj uz financijsku potporu Toyote zbog uštede na razvoju maloserijskih automobila. Molim ne lupetat bez veze.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .