Jeli ovo prva objava gdje se vec pocelo istrazivati o postupcima Kapetana ? Referiram se na ovu pisanu komunikaciju i isplovljavanje sa neispravnim brodom ? Da je odmah zabranio isplovljavanje kompanija bi ga najvjerojatnije potjerala i zamjenila no danas bi bio ziv sa svojom obitelji i mogao posluziti kao glavni svjedok kriminalnih radnji ove kompanije koja zaradjuje novac preko jeftine i
" poslusne " radne snage
Spear
09.11.2019.
Odustani
EU LAW : Nisu uvijek sve neke zavjere i urote...kapetan moze anonimno prijaviti luckim vlastima neispravnost broda
Sveta srdela
09.11.2019.
Odustani
Luckim vlastima u nigeriji...yeah right.
TV
TIHA VODA
09.11.2019.
Odustani
Pomolimo se za dušu kapetana Dina Miškića koji je jedan od oko 20 000 Hrvata koji "bate" more na stranim brodovima , a oni i njihove obitelji , jedu kruh sa
sedam kora.
Počivao u miru.
Prikaži još ↓
Spear
09.11.2019.
Odustani
sanader....ili uci zemljopis ili ne lupaj...Rhode je isplovio iz Las Palmasa
SilikoniralaSiSe
09.11.2019.
Odustani
Bas ne volim tvoje filmaske komentare.
Dk
Deaktivirani korisnik
09.11.2019.
Odustani
Spear, brod je došao na dokovanje u Las Palmas iz Nigerije gdje je bio pod kontrolom Bourbon Interoila, nigerijske "podružnice" Bourbona.
Sveta srdela
09.11.2019.
Odustani
@Spear i tko je sada pogrijesio?
ne
nesminrec
09.11.2019.
Odustani
Ivo Sanader-brod je obavio dokovanje i najnuznije odrzavanje u Las Palmasu.Bilo je i te kako dovoljno vremena da komandant reagira na stanje broda s kojim je tr
ebao preci Atlantik.Burbon Rhode nije veliki trgovacki brod vec mali supplier/anchor handling koji za takvu navigaciju treba biti ipotpuno spreman/siguran.Sigurnosna oprema ocito nije bila ispravna,nisu imali rezervnoga goriva,radio uredjaji u losem stanju,brod u losem stanju (razni poklopci otvora sa losim brtvama i korodirani)....Kompanija i zapovjednik imaju ovdje direktnu odgovornost jer krenuti sa takvim brodom iz luke na Atlantik je ravno potpuno svjesnom samoubistvu a na strani Kompanije - ubistvo sa predumisljajem - sto se i dogodilo.
Prikaži još ↓
Sveta srdela
09.11.2019.
Odustani
@nesminrec i sta ti nisi shvatio iz mojeg komentara? Inace pratio sam tu situaciju a mojstari je pomorac s 42 godine plovidbe na ledjima i jako dobro zna kako j
e moguce da je taj brod isplovio iz nigerije gdje je bio na suhom doku 6 godina! 6 godina! I sta, kompanija je platila da se brod pusti do las palmas i tamo su ko fol napravili popravke.Kao sta vidimo odlicno su napravili popravke u 2 tjedna za koje je trebalo minimum 2 mjeseca (citiram ukrainca koji je prezivio).E sada pod kakvim je pritiskom bio Kapetan to je vec druga stvar i gdje su oni tocno trebali odvuci tu kantu.Ako im se drugi dan pokvarila komunikacija na brodu necu si niti zamisljati sta je jos otislo.
Prikaži još ↓
ne
nesminrec
09.11.2019.
Odustani
Ivo Sanader-pozdravi oca.I ja sam 40 godina na moru (capt).Sve sam shvatio u tvom komentaru pa sam dodao i slozio za neke koji ne shvacaju ozbiljnost polozaja k
omandanta i kompanije te njihove odgovornosti.Nazalost,cinjenica je da se dogodilo da je kojim slucajem ovaj maldi zapovjednik prezivio,bio bi osudjen za tesko krsenje propisa koje je dovelo do tragedije.Kompanija ce tek odgovarati.A ako ti ne plovis,i nemoj nikada.Drzi se kraja.Vise nisu vremena za normalne ljude na brodovima (sistem,kvaliteta,managementi koji vode brodove).Komandanti vise nemaju status kojega bi trebali imati i kojega su prije imali.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .