ta S klasa sa zracnim ovjesom lebdi! nije ni osjetio da ga je pregazio!
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
istina - i ne znam zašto su zvali vatrogasce kada je dovoljno stisnuti gumb i auto se pomocu zracnog ovjesa podigne na maksimum
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
I onda pokojnika izvučeš mesarskom kukom??????
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
caliper: ti uopće ne znaš o čemu pričam - pa nije ti to fiat ili opel
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
Da, ne znam. A ni ti što ja rekoh.......
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
caliper: hoceš da ti pokažem? samo reci jer to sigurno nisi i nećeš imati prilike vidjeti ---i da se ne ponavljam to ti nema tvoj fiat ili opel
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
Oćeš da ti se nasmijem u brk, ili samo ovako? Što ti znaš ljubek o meni, ne serentaj i drž´ se svoje "makine" i znanja........
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
caliper: ajde baš mi se prljaju ruke na tebe i tvoj brk ??? nisam ti ja nikakav "ljubek" pap... jedna
24 SATA NON-STOP
04.11.2017.
Odustani
da je bio legendarni merdo,, tenk, genscher napravio bi palacinku od covjeka.
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2017.
Odustani
24 SATA NON-STOP: iznenadio bi se da je kako ti kažeš "tenk gensher" W140 model isto težak kao i moj dvije godine star w221 - negdje oko 2100 kg
24 SATA NON-STOP
04.11.2017.
Odustani
ali ti imas airmatic a genscher ne.. ne da mi se sad traziti ali mislim da ipak nisi u pravu, da je genscher tezi, ipak su sada drugi materijali, laksi i zone
guzvanja drugacije se sve radi.. tvoj je nakrcan opremom i to doprinosi tezini.. ali bas ne znam da su isto teski, zanima me a ne da mi se sad guglati... recimo 500 SEL iz 91 i S 500L iz 2015 tezina.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .