Ako na autocesti kao ovdje nema zustavne trake, a automobil se pokvari i stane, možeš se samo moliti da iza tebe dolazi netko oprezan i normalan. To je na hrvatskim cestama ravno igranju ruskog ruleta s pet umjesto jednog metka u bubnju revolvera. Zato je pravo pitanje ne bi li umjesto treće trake pametnije bilo staviti zaustavnu, kao na svim autocestama? Opet su dobro prošli, jer su svi mogli biti mrtvi, kao u sličnom slučaju prije nekoliko godina kada je tako ugašena cijela obitelj.
PO
POTPEC
07.9.2021.
Odustani
A šta misliš koliko je zaustavna traka sigurna. Sjeti se kamionđije koji je pokupio vojno vozilo na zaustavnoj traki.
samodanas
07.9.2021.
Odustani
Dobro prošli? Roditelji izgubili dijete...život kakav će sada živjeti ne može se reći uopće da su dobro prošli😔
De
Den1
07.9.2021.
Odustani
ako se drsi.kvar, bila zaustavna ili ne... obući prsluke i svi izaći iz vozila i stati iza ograde, vozač osigurati mjesto 150m prije trokutom... ako je zavoj...
mahati i upozoravati vozače da uspore dok ne stigne pomoć... a ne sjediti u vozilu.... a mozda se prestrojio i zbog kvara naglo stao... kamion se nije mogao zaustaviti tako brzo... treba pričekati vještačenje, a ne razapinjati bilo koga napamet
Prikaži još ↓
ju
jumar
07.9.2021.
Odustani
Potpec zaustavna traka nije sigurna ali je još uvijek 10 puta bolja opcija, nego stati u voznoj traci jer nemaš kuda. Dok se ti s djecom pokupiš iz vozila velik
a je šansa da si već pokojni.
Prikaži još ↓
drug Joža
07.9.2021.
Odustani
Čak i u zaustavnoj traci - bježi van iz auta čim prije a kamoli u voznoj traci, ovo je već viđeno puno puta i malo tko da preživi nalete jer često i nema kočenj
a jer kamiondžije u punoj brzini pokupe zaustavljeno vozilo. Kamiondžiji ništa (kli lakša ozljeda) u autu ili poginu ili teške ozljede.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
07.9.2021.
Odustani
Nažalost mnogi vozači kamiona niti ne znaju propise, a kamoli da ih poštivaju. Spora traka zna se zašto služi. I onog trena kad automobilu zakaže
motor po mnogima triba probiti ogradu ili bižati sa ceste. A jesu li svi u mogućnosti bižati......
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
07.9.2021.
Odustani
jumar Ista je stvar bija ti u zaustavnoj traci ili spoosj traci kod neodgovornih vozača. A nažalost među vozačima kamiona i autobusa ima ih previše...
24puta...
07.9.2021.
Odustani
Potpec jesi ti očevidac pa ovako pričaš. Kako možeš izjaviti takvu glupost da je isto zaustavna i spora traka? Ako se ne varam ograničenje je 80kmh ili 90kmh z
a kamione, zavisi od tereta. Što očekuješ, da voze 40kmh? Ne osuđuj unaprijed
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.9.2021.
Odustani
Postoje dvije lokacije na AC1 sa tri vozne trake, Brinje i Sv. Rok. Ta treća vozna traka je namjenjena teretnim vozilima koja ne mogu, zbog povećanog uspona, po
stići brzine veće od 40 km/h, i traje dok se uspon ne dovede u normalne okvire. I to su kratke dužine. Stoga nema tu naleta, a zašto je stao na voznoj traci, zna samo on. Stop svjetla i 4 žmigavca dovoljni su signal da ostali sudionici uoče da se radi o nečem izvanrednom... Sada možemo razraditi u širinu diplomskog rada, ali činjenica je da je polovica vozača na AC ili izgubljena u načinu i pravilima vožnje po istoj... od uključivanja pa do isključivanja sa iste.
Prikaži još ↓
zs
zrno soli u glavi
07.9.2021.
Odustani
@KrikNaglas da je kamion vozio 40-50 km/h, vidio bi ga i stao na vrijeme, a ne bi ga gurao 150 metara. Vjerojatno uključen tempoma
t i mozak na paši
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .