Obavijesti

Tech

Komentari 59

Novi Audi TT je komforan na cesti, a zvijer na trkaćoj stazi

Novi Audi TT je komforan na cesti, a  zvijer na trkaćoj stazi
11

Sportski coupe donosi nekoliko inovacija, ali i odličan osjećaj u vožnji. Možete ga voziti opušteno, sigurno i iznenađujuće komforno, a kad treba, izuzetno je brz

Treća generacija Audija TT je automobil koji oduševljava. Sportski automobil koji je prilagođen svakodnevnoj vožnji, razumno troši te je udoban, a istodobno iznimno brz. Osnovna dizelska izvedba sa 184 KS još je donekle umjerena, a prava zabava počinje s benzincima. Slabiji TSI ima 230 KS, a trenutačni top model TTS čak 310 KS. Upravo njega smo provozali na ekskluzivnoj trkaćoj stazi Ascari Race Resorta kraj španjolske Malage. Staza koja je sastavljena od replika nekih najpoznatijih trkaćih zavoja na svijetu idealno je mjesto za izvlačenje maksimalnog potencijala iz brzog TTS-a. Ovaj automobil, koji je u svakodnevnoj vožnji prilično pitom, na stazi je iznimno brz. No pritom nije divlji, neobuzdan ili nesiguran, upravo suprotno, nevjerojatno smireno postiže visoke brzine i niže brze krugove.

Do 100 km/h za samo 4,6 sekundi

Audi

Upravo takav je i na cesti, što ulijeva veliku dozu sigurnosti. Automobil bespogovorno skreće bez obzira na agresivnost vožnje i bez previše truda radi ono što je vozač zamislio. U dinamičnom načinu vožnje kod modela s Quattro pogonom više se snage prebacuje na stražnju osovinu, što znači još odlučnije skretanje u zavoje, ali i uživanje u kontroliranom proklizavanju. Audi TTS dolazi u kombinaciji s Quattro pogonom te  ručnim ili automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Ubrzanje do 100 km/h iznosi samo 4,6 sekundi. Mnogo skromniji nije niti TSI, koji je moguće kombinirati s Quattro pogonom i pogonom na sve kotače te već spomenutim mjenjačima.

Njemu do 100 km/h trebaju također munjevite 5,3 sekunde. Pritom je i prilično ekonomičan. Uz malo agresivniju vožnju na otvorenoj cesti trošili smo manje od 9 l/100 km. TT u Hrvatsku stiže do kraja godine, a cijene za naše tržište nisu objavljene. U Njemačkoj stoji od 35.000 eura.

Pet načina postavki za vožnju

U ponudi su ekonomična, komforna, dinamična, automatska i individualna postavka. Odabirom postavke se ovisno o izvedbi i opremi mijenjaju odaziv gasa, tvrdoća upravljača, raspodjela pogona i tvrdoća ovjesa.

Originalna i napredna unutrašnjost

Audi

Unutrašnjost je orijentirana na vozača. Komande klime su ugrađene u otvore ventilacije, a apsolutna novost je virtualni kokpit koji preuzima funkciju središnjeg zaslona i klasičnih instrumenata.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 59
Ovi mobiteli od 1.1. ostaju bez Whatsappa: Provjerite popis!
NOVOGODIŠNJE NOVOSTI

Ovi mobiteli od 1.1. ostaju bez Whatsappa: Provjerite popis!

Vlasnik WhatsAppa Meta kaže, kako prenosi Newsweek, da prekidaju podršku starijim mobitelima kako bi aplikaciju prilagodili umjetnoj inteligenciji (AI), koju ti modeli ne bi mogli podržati...
Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak
ŠTO DONOSI 2025.?

Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak

Ovo je godina u kojoj učimo prepoznavati što je bitno za nas osobno i sa svojim talentima i darovima doprinositi zajednici i društvu. Svi ćemo doživjeti neki prijelaz od starog prema novom
Gdje na doček Nove godine? Donosimo popis izvođača koji nastupaju u našim gradovima
'NAJLUĐI' DAN U GODINI

Gdje na doček Nove godine? Donosimo popis izvođača koji nastupaju u našim gradovima

Hrvatski gradovi pobrinuli su se za to da njihovi građani ne ostanu bez dobre zabave i atmosfere. Izdvojili su velike iznose kako bi se najpoznatiji hitovi orili na najvećim trgovima u državi