Ajde da cujemo i koju pametnu od ovih, bogatasima triba zapljenit imovinu i podilit je narodu!
gjcezar
18.5.2016.
Odustani
Naravno! Treba sva banda neradnicka zivjet od tudjeg rada i na tudjoj grbaci.
bilicvitak88
18.5.2016.
Odustani
Da, to ti se zove socijal demokracija, ali toga ti nema u tvojoj americi, tamo ces umrit ako sam ne prezivis, divlji zapad:)
gjcezar
18.5.2016.
Odustani
U Americi ces umrijet samo ako si totalni debil jer svatko tko zeli radit moze radit. Znaci ako ja svojim radom zaradim recimo 2 BMW po tebi bi bilo u redu da j
ednog dam svojem susjedu koji nema posla jer eto nigdje mu se ne svidja radit? Jel to ta socijalna demokracija?
Prikaži još ↓
bilicvitak88
18.5.2016.
Odustani
Vecina ljudi koja ima bmw je visa srednja klasa, a ja pricam o bogatasima koji imaju vise npr. 2m kn, njima na sve prihode godišnje stavit porez na 50posto,drus
tvo je bitnije od pojedinca, drzava bi tribala bit iznad bogatasa a ne ispod!
Prikaži još ↓
bilicvitak88
18.5.2016.
Odustani
Da zato u americi ima 30m beskucnika, i 50m na rubu siromastva...
gjcezar
18.5.2016.
Odustani
Daj ne pricaj gluposti! 10% Amerike beskucnici? :D 50M na rubu siromastva? :D Mislim ovo s beskucnicima nije ni za komentirat, a kaj se tice "ruba siromastva",
da li ti znas sto znaci rub siromastva u Americi? Ti koji su u Americi na rubu siromastva su za HR prilike visi srednji sloj. Kuzis? Kaj se tice bogatasa, zasto bi oni placali vise za neradnike i raznorazne uhljebe? Imas porez za sve pa ce onaj tko vise zaradjuje i vise poreza placat. Onima koji ne mogu dokazat porijeklo treba uzet sve i bok. Sad bi ja koji zaradjujem dosta trebao davat pola moje love za ljencinu koju doma spava :D
Prikaži još ↓
bilicvitak88
18.5.2016.
Odustani
Nikakve uhljebe, nego drzavi koja bi to ulagala u ostale sektore, sta se cudis bas san prije godinu dvi gleda dok.o siromaštvu u americi tuzno.
gjcezar
18.5.2016.
Odustani
Neka drzava da tim bogatasima neku javnu kompaniju na upravljanje, pa neka tako zaradi lovu. Ako su zaradili sebi mogu i drzavi. Tvoj prvi komentar govori kako
treba podijeliti narodu. Sad si vec na ulaganju u sektore. Napredujes :D Kaj se tice siromastva u Americi i dokumentaraca to ti je samo propaganda :D Znas ono kad je nesto dobro o Americi ili opcenito zapadnom svijetu odmah je to kao propaganda samo. E tako ti je ovo propaganda, ali druge strane ;)
Prikaži još ↓
bilicvitak88
18.5.2016.
Odustani
Ulaganje u sektore koji ce sluziti narodu i njima koristiti, nije propaganda, provaj nac rt dokumentrac, nezz kako se zva...
gjcezar
18.5.2016.
Odustani
Ima drzava dosta da hoce! Nek smanje svoja primanja. Za npr djecje bolnice dam odmah, ali dat drzavi, pa da to proslijedi u npr. sektor socijale ili za nezaposl
ene nema sanse. Ima posla samo banda nece radit. Kaj to mene briga kaj je netko zavrsio npr Povijest knjizevnosti pa ceka neki posao "u struci" i odbija sve ostalo jer je to ispod njega, a trazi drzavu da mu pomogne i kuka non stop. Ak si gladan budes radio. Dokumentarac Russia Today televizije nije uopce propaganda :D To kao da si rekao da je CNN objektivna televizija :D
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .