Obavijesti

Tech

Komentari 62

Nova Corsa je najveći iskorak u povijesti gradskog Opela

Nova Corsa je najveći iskorak u povijesti gradskog Opela
20

Otkad je u sklopu francuskog PSA Opel kao da je procvao. Nova Corsa pravi je primjer za to jer u 37 godina povijesti ovog automobila nikada nije napravljen ovoliki iskorak između dvije generacije

Nova Corsa je preuzela sve najbolje od Peugeota 208, no u osnovi je ostala samostalan automobil vlastitog karaktera i potpuno drugačijeg izgleda. I to vrlo dobrog. Naime, u Šibeniku i okolici gdje će se održava svjetska prezentacija Corse mnogi su okretali glave za ovim automobilom, a prilazili su nam i vlasnici starijih Corsa i Opela raspitivajući se kad i gdje će se auto moći kupiti. Za pohvalu je i Opelov potez da prezentaciju održi u Hrvatskoj. Tako će hrvatsku tijekom nekoliko tjedana posjetiti više stotina renomiranih svjetskih novinara koji će dojmove o Corsi ali i o prekrasnoj hrvatskoj obali proširiti svijetom. 

Pogledajte video

Pokretanje videa...

Opel Corsa 01:43

Corsa se počela proizvoditi prije 37 godina, a do sada je prodano 13,7 milijuna automobila što ovaj model čini jednim od najprodavanijih automobila općenito u povijesti. Šesta,nova generacija oštro prekida s tradicijom, a Opel je pod novim francuskim vodstvom koncerna PSA napravio mnogo dinamičniji i vedriji automobil. Auto je 4 centimetara duži od Corse koju zamjenjuje i čak pet centimetara niži što jamči izuzetno atraktivnu pojavu. Unatoč osjetnom smanjenju visine unutra zbog nižeg položaja sjedenja ima čak i više mjesta za glavu nego kod prethodnika. Također, više je mjesta za noge, ali i u širinu, a u prtljažnik stigne 309 litara, 24 više nego u prošlu Corsu.



Velika i važna novost na Corsi je i drastično smanjena masa. Najlakša izvedba ima 980 kilograma, a u odnosu na prethodnika masa je smanjena čak do 108 kilograma. To u kombinaciji s najboljom aerodinamikom u klasi (koeficijent 0,26) i novim efikasnim motorima ima za posljedicu veliku uštedu goriva. Primjerice najsnažniji model benzinske Corse koji troši najviše još uvijek je štedljiviji od najštedljivijeg benzinca prethodne generacije. Ogroman napredak. Motori su isti kao kod novog Peugeota 208 kojeg smo vozili prije mjesec dana. U ponudi su tri benzinska motora snage 75, 100 i 130 KS. Svi imaju tri cilindra, obujam 1,2, a dva snažnija i turbopunjač. Najsnažniji motor moguće je kombinirati i s novim automatskim mjenjačem koji ima osam brzina. Dizelsku stranu zastupat će 1,5-litreni motor sa 102 KS, a bit će tu i potpuno električna verzija sa 136 KS, baterijom kapaciteta 50 kWh i dosegom od solidnih 337 km. 


Osim što izgleda dinamičnije, Corsa se tako i vozi. I tu doprinosi manja masa, no Corsa je s platformom PSA, novim ovjesom i servom dobila potpuno novi karakter. Osjećaj kad vozite Corsu je da se auto vozi nekako ležernije, da nije tako utegnut kao prethodnik i da je udobniji, no kad krenete voziti oštrije shvatite da je auto i u zavojima mnogo sposobniji od dosadašnje Corse. Također, iako dijele veći dio mehanike, osjećaj vožnje u Corsi je gotovo potpuno različit u odnosu na onaj koji pruža Peugeot 208. 


Također ni po izgledu u unutrašnjosti nemate osjećaj da Corsa nešto dijeli s francuskim modelom. Osim par sitnica i infotainmenta sve drugo je potpuno drugačije. Corsa unutra izgleda zaista moderno, profinjeno i lijepo, pogotovo u najbogatijoj GS line izvedbi kakva je na našim slikama i videu. Dominira infotainment sustav koji u osnovnoj verziji ima dijagonalu pet inča, a u top modelu čak 10 inča. također, dok osnovni model ima analogne instrumente kod bogatijih se može nadoplatiti za digitalne. 


Corsa donosi i mnoge nove tehnologije. U Opelu su posebno ponosi na svjetla. Osim osnovnih halogenih svjetala i štedljivih i efikasnijih LED svjetala tu su i LED matrix svjetla. Radi se o svjetlima koja se prilagođavaju okolnom prometu , primjerice mogu svijetliti punim (dugim svjetlom) i kad netko ide u susret jer se isključuje odnosno skraćuje samo onaj dio snopa koji bi smetao vozaču automobila koji nailazi. Od drugih zanimljivih tehnologija tu je i digitalni ključ, odnosno mogućnost da se neki modeli mobilnog telefona koriste umjesto ključa za otvaranje i pokretanje automobila. 



Corsa je već stigla na Hrvatsko tržište, jedino će se na električni model trebati čekati do ožujka. Osnovi model s klimom i solidnom opremom stoji 97.400 kuna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 62
Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije
ASTRONOMSKI USPJEH

Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije

Astronomi su snimili prvu fotografiju zvijezde izvan naše galaksije koja je udaljena 160.000 svjetlosnih godina od Zemlje. Nalazi se unutar Velikog Magellanova oblaka, jedne od malih galaksija oko Mliječne staze
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...