Zašto je morala biti veća? Nije li i postojeća bila dovoljno (pre)velika. Do kada će stalno produljivati aute, a sužavati parkirališta?
kirbi78
18.11.2019.
Odustani
Nova je šira za 1,5 cm, a duža za 2 cm, nebitno
mi
mican
18.11.2019.
Odustani
Da, ali je bitno to da je i trojka bila duža od dvojke, a dvoka od jedinice. Unazad 10-15 godina auti su narasli u prosjeku za isto toliko centimetara. Kada iza
đe Octavia 5, bit će opet malo duža i malo šira i malo niža od četvorke. Do kada i čemu sve to? Danas ne možeš kupit normalan karavan niže srednje klase od 4,5 m već svi lagano idu prema 4,7. A to već nije nebitno i već ulazi u D segment. Najgore je što se iznutra nije dobilo gotovo ništa već se često produže štosdemferi samo da bi moj bio malo dulji od tvog. Pa zar je ljudima stvarno neki auto bolji jer je 3 cm dulji od drugoga. A gradovi su sve napučeniji, promet sve gušći, mjesta je sve manje. Ako baš trebaš 20 cm i najvažniji ti je kriterij koliko krame možeš natrpati u auto, kupi onda auto iz više klase.
Prikaži još ↓
Blue Star
19.11.2019.
Odustani
Ima ovaj mican pravo, parking mjesta još od YU iscrtana a auti narasli duplo u širinu i dužinu, praktički ne mogu izać ako mi s lijeva i desna već parkiran drug
i auto
Prikaži još ↓
alfa romeo stelvio
21.11.2019.
Odustani
u pravu si @mican... "kompaktni" karavani su vec na oko 4.70...a manja klasa kao sto je bilo clio grandtour, skoda fabia karavan i seat ibiza nestaju i ustupaju
mjesto SUV-ovima... barem je tako kod clija...
Prikaži još ↓
mi
mican
22.11.2019.
Odustani
E da mi je samo doživjet taj dan otrežnjenja od SUV-ova.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .