Dokle u Hrvatskoj postoje firme koje ne poštuju ono osnovno u marketingu a to je vraćanje zajednici u obliku ulaganja u kulturu i sport do tada kod nas neće biti ništa od sporta. Jer kako mogu postojati Pbz Zagrebačka banka, Otp Splitska Podravska, koncerni kao Agram Agrokor Adris firme Kras Podravka Franck dućani kao Kaufland Lidl Konzum Tommy Studenac Spar....pa Ina Crodux Petrol Vip tele2 Nitko od njih zadnjih 10 godina ne ulaze osim ako ih politika ne natjera a na drugu stranu nagradi
Dk
Deaktivirani korisnik
18.11.2017.
Odustani
u europskim zemljama poput španjolske postoji jednostavan model financiranja klubova (osim tv prava, transfera i prodaje ulaznica), a to je porez na kladionice
koji se raspoređuje ne sve klubove. to je inače i logično jer se kladionice koriste imenom kluba (koje je intelektualno vlasništvo), a klub od toga nema ništa.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .