Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

mi
Dokle u Hrvatskoj postoje firme koje ne poštuju ono osnovno u marketingu a to je vraćanje zajednici u obliku ulaganja u kulturu i sport do tada kod nas neće biti ništa od sporta. Jer kako mogu postojati Pbz Zagrebačka banka, Otp Splitska Podravska, koncerni kao Agram Agrokor Adris firme Kras Podravka Franck dućani kao Kaufland Lidl Konzum Tommy Studenac Spar....pa Ina Crodux Petrol Vip tele2 Nitko od njih zadnjih 10 godina ne ulaze osim ako ih politika ne natjera a na drugu stranu nagradi
Dk
u europskim zemljama poput španjolske postoji jednostavan model financiranja klubova (osim tv prava, transfera i prodaje ulaznica), a to je porez na kladionice Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .