DIO 1 -...Na početku - RIP i vječna slava vatrogascima!! Helikopter MI8 MTV1, evidencijskog broja H-202 nakon što je u 1. naletu ostavio vatrogasce blizu požarišta, te ih premjestio drugdje, otišao po krušku s vodom,, usljed akcije gašenja odlazi u Divulje i za vuru ili vuru i pol vrača se natrag na požarište. Razlog, pilot usred akcije otkrio da mu fali kerozina. Po maloj udaljenosti jedni od drugih, kak su stradali vatrogasci nađeni (osim jednoga udaljenoga 200m)), i svjedočenju Frane Lučiča, vidi se da se tragedija dogodila u 10tak sekundi. Službena je verzija da je došlo do "eruptivnog pozara" zbog spečificnih uvjeta. Kojih, nije navedeno, jer ih nema. Duboki klanac sa mnogo raslinja.Dobro da nije račeno da je iz mora izašal zmaj i spalio vatrogasce. Vrnimo se na Helikopter, koji je ostal bez kerozina u toku akcije. Helikopter MI8 MTV1, ima dolete; s 4 000 kg tereta 465 km, s jednim dopunskim spremnikom 725 km, s 2 dopunska spremnika 950 km. Zračna udaljenost Divulje - Šibenik - Kornati je oko 100 km. Slovima STO kilometara. NEMOGUČE je da je pilot u akciju gašenja na drugo područje odletio sa polupraznim ili praznim spremnikom. Ostaje samo mogučnost da je kerozin izgubil u toku akcije. I dolazimo do jedinoga mogučeg zaključka. Kerozin je curio iz helikoptera u toku akcije. Odnosno, sve vrijeme dok je bio na Kornatima, prije otkriča da mu fali gorivo, ŠPRICAO JE TEREN KEROZINOM,,,, i vatrogasce na njemu.....nastavak sljedi dolje.....
Dk
Deaktivirani korisnik
30.8.2016.
Odustani
nastavak......potom shvativši da nešto nije u redu, odletio je u Divulje ne samo po gorivo, nego i po POPRAVAK KVARA - odnosno CURENJA.....nastavak sljedi dolje
.... U međuvremenu na požarištu, vatra je došla na dio pošprican benzinom, i dalje se, gonjeno vjetrom sve desilo u najviše 15 sekundi, kako kaže Frane Lučić.. Ovo bi objasnilo sve - i naglo širenje pozara, i odlazak helikoptera u Divulje, i trenutnu pogibiju vatrogasaca, a narocito POSVEMASNJU SUTNJU HVa,, dolazak vojnih specijalaca na požarište noć nakon tragedije. SPECIJALACA, koji su požarište opkolili i čuvali,, da neko nebi gral nos tam gde ne treba......Kad to sve skup povežemo sa učestalim nesrečama tog tipa helikoptera u RH (Vukovar 2007. 3 mrtva,, Pula,,,,,,) i okolnim zemljama koje su ga koristile,,,, i servisnu knjigu tog helikoptera na kojem se jasno vidi da je imao nekoliko kvarova, između ostaloga baš na dovodu goriva,,,, plus gomili financijskih afera u MORH-u,,,, TO JE TO. Još jednom, RIP i slava izginulim vatrogascima!!!!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.8.2016.
Odustani
Konačno jedan normalan komentar koji je očigledno logičan kraj te ognjene priče
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .