Najbolje bi bilo da pričekaju da uskrsne Tito te da im napravi još desetak mostova za sljedećih 50. godina , jer ovi danas na čelu sa Bandićem i hdz_ eom ne mogu ni ofarbati on o što je Tito napravio.
Hećim
08.6.2019.
Odustani
Tu više ni Tito ne bi mogao pomoći, možda Kinezi sa svojim kaznma, ili susjedi iz arapskih zemalja. Samo što bi onda saborski zastupnici pedalama morali glasati
.....
Prikaži još ↓
Rosenrot
08.6.2019.
Odustani
Hahaha niti pedalama.Možda uz pomoć OUIJA ploče ako ih prizoveš.
da
darko122
08.6.2019.
Odustani
jožek2, Tito je svoju oporbu riješio u Blajburgu, Hudoj jami oko par stotina tisuća i kad je rekao gradi most on se izgradio, a sad je problem dal budu ga gradi
li, moji, tvoji, njihovi, naši, tu je borba za most vekša neg Bitka na Neretvi.
Prikaži još ↓
Hećim
08.6.2019.
Odustani
Nešto si mislim, što je narod zaostaliji (a mi smo definitivno blizu fenjera) funkcionirati može jedino uz kakvu dobru batinu, a niti razne jame očito nisu zviš
ka. Sva zbivanja na Balkanu poslije pada, kak većina veli mrskog komunizma, pa bumo rekli i Tita kao krivca za svu nesreću balkanske populacije (jer niti Srbi ga nevole), rezultiralo je stravičnim razmnožavanjem gamadi koju nikakve hude jame niti Goli otoci više ne mogu istrijebiti. Preostaje samo da ono malo zdravog naroda izbjegne izvan ovog prostora, jer će se ili zaraziti ili izumrijeti od otrova koji se nakupio.......
Prikaži još ↓
da
darko122
08.6.2019.
Odustani
Hećim, da smo osvojili 1. mjesto u svijetu kao najgl..lja nacija na svijetu to smo mogli pročitati.Ali tvoju teorija o " ono malo zdravog naroda" i "razmnožavan
jem gamadi koju nikakve hude jame ni goli otoci ne mogu zaustaviti, koristio je Hitler i to se zove zloćin, iako razumijem tvoju ljutnju, jer se i ja ljutim, ali i na sebe jer se ne organiziram i ne djelujem da sustav bude normalan.
Prikaži još ↓
Hećim
08.6.2019.
Odustani
@darko122:U pravu si napisano ulazi u sferu zločina, pogotovo kada je riječ o jamama i stratištima bilo koje vrste. Ali neki drugi elementi koje nisam specifici
rao su za zaostali svijet nezamjenjivi. Vidi samo Irak, Libiju, pa onda Siriju da ne pominjem bližu okolinu i susjedstvo, jer ću time sigurno izazvati bijes ultraša, ali istina je zbilja voda duboka. I tamo je bio mir dok su se lopine nekoga bojale, vjerujem da je isto kao i na Golom otoku bilo kolateralinih - nevinih žrtava. Ali povjest obično ispisuju pobjednici, a i oni su često u sferi "da ne povjeruješ" ili "istina je voda duboka". Pa da smo normalno društvo nekakvi Marići, Bandići, Đakići, Tolušići i da ne nabrajam dalje jer uvida nemam, nebi smjeli izviriti iz rupe od srama. U manje normalnom društvu zasigurno bi završili u instituciji tipa Goli otok. Mi pokušavamo glumiti civilizaciju a pri tome slavimo lopove, ratne profitere, ratne zločince, i drugu gamad prvenstveno zato jer su "naši". Biramo najprizemnije i najnemoralne osobe da nas predstavljaju u svijetu (i pljačkaju). Priča o organizaciji ne prolazi, nije prolazila niti u ratu, jer je prvim metkom ubijena istina. Prema tome ne prolazi niti danas. Jer, ili si u manjini, ili si "naš" Ako nisi naš, nećeš ništa postići, niti ćeš plijen dijeliti. Takvima mogu citirati Mila Kekinog i poslati istu poruku: Ja nisam vaš... No, na sebe se neću ljutiti, jer sam uistinu pokušavao svašta ali bez uspjeha.
U kamene glave i gene kamene, pametna riječ ne ulazi........
Prikaži još ↓
da
darko122
08.6.2019.
Odustani
Hećim: slažem se skoro sa svime, uz napomenu da su u svim zemljama takvi kakve ti opisuješ podobni da ih netko upregne u ostvarenje svojih interesa, ili istok
ili zapad, jer kad država funkcionira relativno pravedno i nitko ne rovari i ne podupire takve "niš koristi" nema nemira.Naravno kad kaos počne razum ne funkcionira, jer je jedini argument jača sile. Nema tu rasprave jer te upuca i raspravi je kraj, e tada dolazi do izražaja pamet, pa polako dovedeš rat kraju, pa dovedeš pravedne zakone, pa makneš utjecaj istoka ili zapada ili bilo koga od tih kojima je sila argument i time pomogneš normalnim i pravim pobjednicima rata i normalnim ljudima da si grade dom i domovinu po mjeri, ali tu treba puuno strpljenja i učenja i rada ili dolazi tutor koji to napravi u svoju korist, to će se desiti u Ukrajini uskoro, ako ne prepišu od Tuđmana moto, "pobjednik koji ne zna praštati sije novo sjeme razdora"(čitaj rata).
Prikaži još ↓
Hećim
08.6.2019.
Odustani
Neznam za Ukrajinu, osobno mislim da su jednako kao i Balkan popušili foru demokracije i kulturološkog napretka kojem nisu dorasli a neće još generacijama. Ali
znam da bi Hrvatska na ovim prostorima možda i imala neke šanse da nema plemena koja su se ovdje doselila i razmnožila i time razbila i ono malo potencijala za miran i normalan život. Surovi roman Ivana Raosa taj kod nas rasprostranjeni mentalitet najbolje opisuje. Ukratko, nije to sjedneš na vlak pa se odvezeš na "zapad", treba napraviti željezničku stanicu na kojoj će se putnik sa "zapada" osjećati doma......
Prikaži još ↓
da
darko122
08.6.2019.
Odustani
Hećim, doktore u pravu si , ali i nama su se Iliri morali prilagoditi, znači samo pamet i školovanje i kadroviranje najboljih i upregnuti će oni i nas i njih.
Ja malo pratim, bilo je tu i slavonskih i dalmatinskih i hercegovačkih i posavskih lobija(bilo bi i zagorskih da se barem dva zagorca mogu složiti, al neide), ali svi su propali. Iako se uporno ratni gubitnici trude potencirati nejedinstvo(a to našim (uhljebima nije teško servirati).S druge strane dobro je da je malo novog genskog materijala stiglo Jer našima je teško i djecu delati, zar ne.
Prikaži još ↓
Hećim
08.6.2019.
Odustani
Užas, ali u pravu si, zato naši mladi radije odlaze van i popravljaju tuđu krvnu i natalitetnu sliku, a kod nas se kotač povijesti okreće i kao vodenica sada ur
anja prema dolje, tko ponovno dođe do zraka, pričati će ....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .