Dok elekricne igracke za "ekoloski osvjestene" nece imati autonomiju diesela, beskorisne su. A i njihova proizvodnja i odrzavanje daleko vise zagadjuje nego ijedan dieselski automobil - tako da je sve ovo samo jedna losa reklama za naivne i one koji ne poznaju tehnologiju.
Z1
Zoxx_1
12.9.2019.
Odustani
a ti kao poznavatelj tehnologije objasni na koji način električni auti više zagađuju nego fosilaši
BlackRaven
12.9.2019.
Odustani
Proces proizvodnje a jos vise proces rastavljanja kad odsluzi svoje. Drugo, kad bi u ovom trenu samo 30 posto vozila preslo na struju - fali izmedju 78-94 elekt
rana. Posto se nuklearke grade 15 godina, ostaju ti termoelektrane. E vidis , taj broj novih termo elektrana potreban bi zagadio planetu 12 puta vise nego da ostane tih 30 posto na motorima sa unutrasnjim sagorijevanjem. Imas na netu strucne clanke o tome , pa ih prouci. I cinjenica koju nisi znao je ova : upravo je auto industrija najvise KOCILA napredak elektricnih vozila , dok ih se nije prisililo Zakonima da promjene misljenje. Tako da sad sva ova fama oko igracak ana struju sluzi samo njihovoj reklami i nicemu drugome, posto su neupotrebljivi van gradova .
Prikaži još ↓
BlackRaven
12.9.2019.
Odustani
Razmisli recimo o putovanju od 1000 km. Moras stati na punjenje 6-7 puta. Punjenje traje koliko? 2-4 sata? Koliko ce ti trajati put onda recimo do Pariza? 2000
km - Tjedan dana??? LOL
Prikaži još ↓
BlackRaven
12.9.2019.
Odustani
Gle, lijepo je biti "ekoloski osvijesten" , ali ovo ne funkcionira... Gorive celije su daleko bolje rjesenje, ali opet imas problem oko potrosnje velike kolicin
e struje pri elektrolizi vode. Tako da dok ne pustimo u pogon Fuzijske reaktore sa ultra jeftinom strujom iz njih - nista od svega ovoga.
Prikaži još ↓
Z1
Zoxx_1
13.9.2019.
Odustani
Nevjerojatno kako neki ljudi ne kuže neke jednostavne stvari... Zašto bi trebalo graditi još elektrana? Da li si svjestan da se ogromne količine el. energije tr
oše na samu preradu fosilnih goriva, više nego što troše el vozila. I da tih 30% kako navodiš, vozila pređe na struju,bilo bi automatski 30% više el energije dostupno za el. vozila...
Pričaš nebulozne i o punjenju,"6-7 punjenja na 1000 km"? To možda vrijedi za male gradske autiće sa dometom od 100-200kn,ali sa takvim autom ionako ne ideš na duža putovanja,oni su idealni za svakodnevnu gradsku upotrebu. Postoje el. auti sa dometom od 400-500 km, i napune se za 40tak min, ionako ne voziš 1000km u komadu, staneš bar 2 puta... Osim toga razvija se nova generacija baterija odnosno super kondenzatora baziranih na grafenu. Te baterije se pune za nekoliko minuta 100kWh, značajno su jeftinije i ekološkije za proizvodnju i praktički su neuništive tj. mogu neusporedivo više puta podnijeti cikluse punjenja i pražnjenja....Sadašnje stanje sa baterijama nije bajno ali nije ni trajno, tehnologija rapidno napreduje! A možeš puniti i iz obnovljivih izvora energije...
Prikaži još ↓
Z1
Zoxx_1
13.9.2019.
Odustani
Nije lijepo biti ekološki osviješteni,to je nužno,jer ako se ne pokrenemo nema nam spasa... A sa ovakvim primitivnom stavom poput tvojeg definitivno nam nema sp
asa...
Prikaži još ↓
Z1
Zoxx_1
13.9.2019.
Odustani
Nije lijepo biti ekološki osviješten, to je nužno jer ako ovako nastavimo, nema nam spasa. A sa ovakvim primitivnom i zatucanim stavovima poput tvojega definiti
vno nam nema spasa...
Prikaži još ↓
Z1
Zoxx_1
13.9.2019.
Odustani
Iako večina problema oko fosilaša i elektraša proizlazi iz čiste pohlepe raznih lobija....
Prije više od 100 god. prvo vozilo bez pogona životinja je bilo elek
trično, ali je onda otkrivena nafta...
Prikaži još ↓
BlackRaven
13.9.2019.
Odustani
Zoxx, nevejrojatno je kako se sluzis KRIVIM izvorima informacija. Svi do jednog upuceni u ovu temu kazu od slova do slova ovo sto sam i ja rekao. To je cista ma
tematika, a ne muzicke zelje, vjerojatnosti ili religija. Matematika kaze da NEMAMO dovoljno struje za to , a gradnja novih elektrana bi zagadila okolis 120 puta vise. I to ti je to. A objasnjavanje procesa proizvodnje baterija i elektromotora za full elektroautomobile , e to mi se stvarno neda crtat koliko otrovnih spojeva je u tom proizvodnom procesu. Imas zadnju skandalcinu, vrlo utisanu , oko jedne takve tvornice baterija. Elektro-autici su trenutno "in" - a liberalna demokracija ne dozvoljava drugacije misljenje. E tu ti je problem. Jer se o lovi radi, i o poticajima koje ta ista industrija vuce iz NASEG poreza.
Prikaži još ↓
Z1
Zoxx_1
16.9.2019.
Odustani
A da ne kažem kako u el autima nema npr. motornog ulja koje se u fosilašima mijenja svake godine ili češće, i onda neki kvazimehaničari tisuće i tisuće litara u
lja bacaju u prirodu... A treba i proizvest tolike količine ulja... To je kao ekološki....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .