Ako se gledaju vrijednosti važne za veliku i aktivnu obitelj, Berlingu je teško naći konkurenciju. Treća i dosad najrazigranija generacija na tržište izlazi ove jeseni, a cijene još nisu poznate.
Nije najuzbudljiviji, ali Berlingo je najbolji pravi obiteljski auto
Kad bismo gledali isključivo vrijednosti koje su važne za čitavu veliku i aktivnu obitelj, novi Citroën Berlingo bi teško našao pravog konkurenta. Naravno, Berlingo nije previše uzbudljiv automobil za vozača, nije ni neka dizajnerska pojava, no u svemu drugome briljira.
Nova generacija najuspješnijeg modela u ovoj klasi preuzela je novi dizajnerski izričaj s dvostrukim prednjim svjetlima, a tu su plastični bočni štitnici Airbumps. Izgledom je treća generacija Berlinga najupečatljivija i najrazigranija dosad, a nudi i mnogo mogućnosti za individualizaciju.
Zahvaljujući kombinaciji nove platforme sprijeda i stare platforme straga, Berlingo pruža mnogo bolje vozne osobine, višu razinu komfora, a pritom ostaje velika nosivost potrebna za ovu vrstu automobila.
Nova generacija Berlinga dugačka je 4,4 metara, no nudi se i XXL verzija s dužinom od 4,75 metara i impresivnim prtljažnikom obujma od 1050 do 4000 litara. Kraća verzija, koja bi trebala biti uobičajenija, ima prtljažnik od također impresivnih 775 litara, što je 100 litara više od prethodnika. Tu je i čak 28 pretinaca s dodatnih 186 litara zapremnine.
U vožnji se Berlingo ponaša neobično dobro za ovu klasu automobila, a vozne karakteristike su gotovo dobre kao kod SUV-a C3 Aircrossa.
Pogotovo je to impresivno kod top modela s 1,5-litrenim dizelskim motorom, 130 KS i automatskim mjenjačem s osam brzina. U ponudi su još dva dizelska motora sa 75 i 100 KS te 1,2-litreni benzinci s turbopunjačem i 110 ili 130 KS.
Novi Citroën Berlingo na naše tržište dolazi ove jeseni, a cijene se za sada ne znaju. Produžena XXL verzija, kao i vrlo popularna teretna varijanta dolaze nešto kasnije.
Tehnološki najnapredniji
Berlingo kao prvi u klasi nudi brojne novosti. Može ga se opremiti head up zaslonom, adaptivnim radarskim tempomatom, sustavom za održavanje voznog traka, automatskim parkiranjem i bežičnim punjenjem telefona. Dizajn unutrašnjosti je atraktivniji, a materijali osjetno kvalitetniji.
Mnogo tehnologije
Automobil je opremljen radarom na kojemu se temelji sustav Audi pre sense front za pomoć u vožnji. Radarskom tehnologijom koristi se i adaptivni tempomat. A1 je dobio i kameru za parkiranje te sustav automatskog parkiranja.