Kreativni direktor slavnog francuskog brenda smatra da je modni sistem postao prenapučen revijama, kolekcijama i općenito brendovima, stoga je ovo pravo vrijeme da se pravila promijene
Nicolas Ghesquière iz kuće Louis Vuitton: Imali smo ludi ritam i nismo dovoljno razmišljali
- Smatram da nismo dovoljno razmišljali. Bili smo prenakrcani ludim ritmom predstavljanja kolekcija za kolekcijom te naprosto nismo imali vremena konkretno razmisliti o svemu i onome što je bitno - a to su održivost, etičnost, problem otpada. Vjerujem da je ovo bio poziv na buđenje - komentirao je Nicolas Ghesquière koji je na mjestu kreativnog direktora kuće Louis Vuitton od 2014. godine.
Iskreno, radije bih radio na manje stvari, nego na više stvari u kratko vrijeme, dodao je dizajner.
POGLEDAJTE VIDEO: Održivi dizajn predstavljaju torbe od drva
Pokretanje videa...
Za njega i njegov tim nova situacija podrazumijeva da se vraćaju onome što je osnovno, da pojednostave procese te ne rade više kolekciju koja broji čak 300 odjevnih predmeta i modnih dodataka.
- Rekao sam usred karantene svom timu, nećemo više raditi tako mnogo stvari, nakon svega mi se vratite radije s dvije odlične ideje, nego pet dobrih - prisjetio se autor za Financial Times.
Što se njega tiče, povlači paralele s ludim dvadesetima, za njega je to omiljena dekada iz prošloga stoljeća, radi nove energije i društvenih promjena u smislu slobode.
Na početku ove nove dekade, također dvadesetih, smatra da je pravo vrijeme da svjesno izaberemo put koji ćemo ići, u smislu modnoga sistema koji još, smatra, ima prostora za manevar, kao i dobre promjene.