Hrvatska ne može oprostiti uspjeh i to bi, čini se, mogao biti ključni grijeh Dubravke Vrgoč, intendantice HNK, žene koja se kazalištem, s obje strane - kao kritičarka i kao ravnateljica - bavi više od 30 godina
Želi li glumište voziti na šinama na kojima vozi hrvatska Vlada?
Od vremena “Hrvatskog Fausta” Slobodana Šnajdera, Hrvatska na daskama nije gledala komad koji bi tako uzbudio duhove kao što je to bio slučaj s “Ljudima od voska”, predstavom briljantnog Mate Matišića. Danima - mjesecima - pričalo se samo o tome. Katarza, pisao je Aristotel u “Poetici”, treba izazvati strah i sažaljenje te tako “pročistiti” osjećaje gledatelja. “Ljudi od voska” proizvodili su masovnu katarzu. Na daskama HNK gledali smo i “Ciganina, ali najljepšeg”, pa onda “Tri zime” Tene Štivičić, pa “Kralja Leara” s Mikijem Manojlovićem. Za balete redovi su bili kao pred McDonald’som u Moskvi devedesetih. Ugledali smo i Lanu Kos, za koju su se otimale najveće opere svijeta. I na kraju, ali ne i najmanje bitno, HNK na računu ima 18 milijuna kuna plusa. S 18 milijuna kuna može se kupiti mnoge na ovoj šarenoj cesti.