Kilometarska kolona zakrčila je ulice između Stroud Greena i Finsbury Parka i onemogućila stanarima izlazak iz kuće. Kasnilo se na posao
Zbog igrice dijelili gorivo i izazvali prometni kolaps
Najveći svjetski izdavač videoigrica Electronic Arts napravio je neobičnu promociju nove igre "Mercenaries 2: World in Flames" u jednoj londonskoj garaži. Svim posjetiteljima obećali su gorivo u vrijednosti od 400 kuna, što je izazvalo prometni kaos u sjevernom dijelu grada. Kilometarska kolona zakrčila je ulice između Stroud Greena i Finsbury Parka i onemogućila stanarima izlazak iz kuće. Mnogi su tako u petak kasnili na posao, a neki su morali čekati i do pola sata da izađu autima iz naselja. Ogorčeni stanari nazvali su ovakav promotivni trik neodgovornim.
- Uopće ne znam tko je ovo dopustio. Automobili su prenatrpali ulice i tako stvorili nepotrebni problem - rekla je jedan žena koja živi kraj garaže "Last Stop". No kupci igrice ne dijele njezino mišljenje. Većina ih je satima strpljivo čekala na besplatno gorivo.
- Ovo je genijalna ideja. Sigurno ću kupiti igru jer čovjek nikada nije prestar za kompjutorske igrice - kazao je 37-godišnji Prince Davis. Promotori igrice obukli su vojnička odjela kako bi vjerno dočarali ugođaj napete akcije koja igrače vodi u Venezuelu na otvorena bojna polja u ratu za novac i crno zlato. Glasnogovornik tvrtke David Slade objasnio je da su ideju za promociju dobili upravo iz sadržaja igrice.