Grad Zagreb proširio je zone parkiranja za 5264 parking mjesta. Grad kaže da je to antirecesijska mjera kojom žele favorizirati javni gradski prijevoz
'Zbog Bandićeva harača ću morati prodati svoj auto'
Ne znam hoću li moći platiti parkirno mjesto. Do sada moja ulica nije bila u parkirnoj zoni. Prodat ću auto jer drugačije neću moći prehraniti četvero djece. Frižidera se ne mogu odreći, rekao je Mario Štefičar (46), stanovnik Ulice Božidara Adžije, u kojoj će se parkirno mjesto od 1. listopada naplaćivati 7 kuna po satu. Grad Zagreb preko noći je odlučio zone naplata proširiti za 5264 parkirališna mjesta. Riječ je o, kako je objasnio Marijan Ključarić iz Gradskog ureda za promet, o antirecesijskoj mjeri kojom se destimulira vožnja automobila te se favorizira javni gradski prijevoz. Tomo Lukinić (37) s Trešnjevke smatra da nije posrijedi antirecesijska nego recesijska mjera. Automobil će, dok ga ne proda, parkirati u Novom Zagrebu, a do doma će, kaže, tramvajem. Upravo će stanari Trešnjevke i Trnja biti prvi na udaru Bandićeva parkirnog harača. Potom slijede stanari Donjega Grada, Maksimira, Kvaternikova trga, Podsuseda, Peščenice. Ukupno je riječ o 115 ulica koje će prijeći u višu zonu naplate parkinga. Marijan Kraljević, direktor Zagrebparkinga, objasnio je kako je njegova podružnica uvijek u plusu i njima ne trebaju ovakvi potezi kako bi povećali svoj profit. Samo žele veći red na prometnicama.