U svim firmama, na važnim pozicijama su nesposobni i nekvalificirani ljudi, koji su do pozicije došli ili zna se kojom članskom iskaznicom, ili davanjem mita. I
onda kad se dogodi sranje, niko nije kriv.. .
Prikaži još ↓
pr
provokator_
24.3.2019.
Odustani
Stotine šefova u tom hažeu a niko ništa ne radi...evo ovaj kao neki šef ekologije i što taj ima raditi 40 sati tjedno vezano za to područje i onda ne provjeri č
ime šprica prugu kojom se vozi tisuće ljudi...kriv i i po bogu i po vragu
Prikaži još ↓
z2
zagi 24
24.3.2019.
Odustani
Ma di bi ti bio kriv?! Tito je kriv, di je to prugu gradio, a tebe jadnog kršćana osudilo
Eror666_1
24.3.2019.
Odustani
Čitam članak i ne znam što da mislim. Najbolje da nitko nije kriv. I onda na kraju se spomene i HDZ tako da neka njega u zatvoru. Mogao je dobiti i još koju go
dinu.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
24.3.2019.
Odustani
Ako si u pravu kakvi su nam onda to sudovi? Idi na evropski sud za ljudska prava, samo moraš imat dobrog odvjetnika koji će znati na koji način se prilazi evrop
skom sud a da ti radi neke greške u spisku ne odbace slučaj! Ako nemaš novaca neka ti ga prijatelji skupe na neki način bilo kakvi, ako si u pravu čovječe nemoj nositi križ nego se počmi boriti za svoja prava!!
Prikaži još ↓
Hećim
24.3.2019.
Odustani
Željeznica je uvjek bila žila kucavica svake države. Bez obzira bila ta država uređena ili ne, to je prekompleksan mehanizam da bi funkcionirao na partijsko-rod
jačko-netjačkom sistemu što se pokušava kod nas. Željeznica mora biti stručno i tehnički organizirana poput preciznog mehaničkog sata i ne podnosi klinove u zupčanicima. Do sada se kod nas nije u potpunosti urušila samo zato jer je imala čvrste austrougarske temelje, ali zasigurno neće još dugo, jer ništa nije tako stameno da može izdržati ove naše domoljubne destruktivne kapacitete. Znam ponešto o ovom slučaju, i mnogim parametrima koji su direktno ili indirektno "kumovali" ovom i sličnim slučajevima, i čvrsto sam uvjeren da ovu dvojicu "Pedra" nitko ne može spasiti, jer alternativa je barem 20 drugih osoba u dugotrajnom zatvoru.Nažalost ti drugi su partijski zaštićeni lanac i "Pedro" su namjerno žrtvovane najtanje karike, možda će ih osjećaj nepravde u zatvoru zdravstveno uništiti, možda prođu sa kakvim društveno korisnim radom kada se sve stiša, tko zna. Ali želio bih samo da dragi Bog na neki način priskrbi barem dugotrajnu grižnju savjesti onima koji su se ovaj puta izvukli, ali i da shvate da su na bilo kakav način bili vinovnici i sukrivci za smrt ovih i drugih ljudskih žrtava koje je prouzročilo nestručno uplitanje politikanstva u željezničku struku......
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
24.3.2019.
Odustani
Evo, vidi se sto rade 40sati tjedno...HŽ sve bolji i bolji sve vise zamjena busovi za vlakove u sezoni, 5 cm snijega= kolaps, “bio sam na GO 4 dana, majke mi ni
sam kriv iako sam sef tog odjela”, kradje za doma i razrijedjivanje tog istog retardanta za uz prugu.., ma daj pokrij se dekom po glavi i TI i vas jos 200 sefova a o uhljebljenim ostalima nemam zivaca! Glavno da za svaku sitnicu zicate lovu poreznih obveznika a odgovornost=0. Sramite se! Uzas od vlakova, uzas od pruga(niste u stanju ni grmlje posjeci oko prijelaza!!! ), uzas od sluzbenika na salterima, jbt cak je i HEP “svedska firma” za vas postao! Ljudi vam po 60 dana u godini ne dolaze na posao (terenci se dogovore medjusobno) bez GO, bez BO... ma odvratno sve skupa! Glavno da gadite putn linije jer nisu profitabilne!! Pa tko vas tolike vise moze nahraniti??!
Prikaži još ↓
la
lale03348
24.3.2019.
Odustani
oho pa mi smo stvarno odlićni,,da nakon,,KAŽEM NAKON 10 godina od nesreće tek presuda donešena,,stvarno smo brzi.
Ku
Kuhača
24.3.2019.
Odustani
Ja stvarno neznam:nase pravosude...oni koji nisu krivi su krivi, a oni koji jesu krivi nisu krivi...na kraju zakljucak velike muljaze i nepravde...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .