U Zagrebu je postalo uobičajeno da male obnove ulica traju mjesecima, kaže Klasić, iako na gradilištu 70 posto vremena tijekom dana nema radova niti radnika
Zagrebački HSLS: Nemamo održivu obnovu prometnica
Predsjednik zagrebačkoga HSLS-a i saborski zastupnik Darko Klasić prozvao je upravu grada Zagreba za izostanak sustavne obnove prometne infrastrukture, a sredstva namijenjena ovogodišnjim radovima proglasio je nedostatnima za održivu obnovu zagrebačkih cesta.
Ove godine gradska uprava odlučila je uložiti minimalna sredstva od 6,3 milijuna eura za rekonstrukciju 2589 kilometra gradskih prometnica, a nakon višegodišnjeg izostanka sustavne obnove zagrebačkih ulica danas je gradska infrastruktura uglavnom loše održavana i zapuštena i ta sredstva ne mogu biti dostatna, izjavio je u ponedjeljak na na konferenciji za novinare predsjednik HSLS Zagreba i saborski zastupnik Darko Klasić.
Problem plana ljetne obnove zagrebačkih ulica, osim toga, vidi i u lošem vremenskom planiranju.
U Zagrebu je postalo uobičajeno da male obnove ulica traju mjesecima, kaže Klasić, iako na gradilištu 70 posto vremena tijekom dana nema radova niti radnika. Za primjer navodi trogodišnju obnovu Jadranskog mosta, obnovu Cankareve ulice i sadašnju rekonstrukciju Aleje grada Bologne.
Iz HSLS-a su se osvrnuli i na prošlotjednu drugostupanjsku presudu suda u Požegi u korist otpuštenih radnika Zagrebačkog holdinga. Prema planu racionalizacije rada Zagrebačkog holdinga stranke Možemo 2022. godine, kažu, preko 700 radnika proglašeno je tehnološkim viškom bez provedene javne i transparentne sistematizacije radnih mjesta.
Danas kada je Holding suočen s manjkom radnika, problemima u obavljanju komunalnih djelatnosti i financijskim problemima pitamo Tomislava Tomaševića i njegove zamjenike tko će platiti odštetne zahtjeve i s kakvim financijskim posljedicama, poručio je Klasić.