Ovo je druga nagrada za zagrebačku zračnu luku u redovitom istraživanju kvalitete usluga ACI/ASQ. Zračna luka Franjo Tuđman proglašena je zračnom lukom s najvećim unapređenjem u Europi
Zagrebačka zračna luka Franjo Tuđman najbolja je u Europi
Putnici i korisnici usluga Zračne luke Franjo Tuđman visokim su ocjenama nagradili njen rad i zagrebački aerodrom je proglašen najboljom zračnom lukom u Europi u grupi zračnih luka veličine od 2 do 5 milijuna putnika godišnje (Best Airport in Europe by Size and Region) u 2018. godini.
Ovo je druga nagrada za zagrebačku zračnu luku u redovitom istraživanju kvalitete usluga ACI/ASQ (Airports Council International/Airport Service Quality). Podsjetimo, u 2017. godini, Zračna luka Franjo Tuđman proglašena je zračnom lukom s najvećim unapređenjem u Europi.
- Izuzetno smo ponosni na činjenicu da smo od strane putnika i korisnika usluga prepoznati i nagrađeni kroz istraživanje ACI/ASQ, u jedinstvenoj anketi kojom se mjeri zadovoljstvo putnika uslugama zračne luke za 2018. godinu te proglašeni najboljom zračnom lukom u Europi u grupi zračnih luka od 2 do 5 milijuna putnika.
Ovo je nastavak naših izvrsnih rezultata i odličan uvod u skoro obilježavanje druge godišnjice otvorenja novog putničkog terminala, u kojem bilježimo kontinuirani rast prometnih rezultata. Ove nagrade nas iznimno vesele, a i obvezuju da nastavimo našim putnicima i korisnicima pružati još kvalitetniju i bolju uslugu - rekao je Huseyin Bahadir Bedir, predsjednik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb.
Pozitivni rezultati u svim segmentima
Od početka koncesijskog razdoblja zagrebačka zračna luka bilježi porast prometa od 36% i dolazak novih 15 zrakoplovnih kompanija u redovitom redu letenja. Zagreb je danas povezan s 46 izravnih destinacija u Hrvatskoj, Europi i svijetu.
Međunarodna zračna luka Zagreb, koncesionar zračne luke Franjo Tuđman, kontinuirano provodi pripreme za svaku sezonu, kroz različite projekte dodatne modernizacije operativnih procesa i proširenja kapaciteta. Tako se danas pušta u promet četvrta traka za preuzimanje prtljage, što će zasigurno dodatno ubrzati protok putnika, te poboljšati kvalitetu usluga zračne luke.
ACI je danas, 6. ožujka 2019. godine, u svom sjedištu u Montrealu u Kanadi, objavio dobitnike ASQ nagrada koje se dodjeljuju za kvalitetu usluga u zračnoj luci. ACI/ASQ program prepoznaje zračne luke diljem svijeta koje prema mišljenju putnika pružaju najbolje aerodromske usluge i iskustvo putovanja.
The Airport Service Quality (ASQ) program je ocjenjivanja kvalitete usluga zračnih luka te vodeći svjetski program, za tzv. Benchmarking, mjerenje zadovoljstva putnika kroz 37 ključnih pokazatelja uspješnosti. Provode ga certificirani ASQ agenti koji intervjuiraju putnike u zračnim lukama, putem specijaliziranog ACI/ASQ upitnika. Nagrađenim zračnim lukama dodijelit će se plakete na svečanoj ceremoniji dodjele nagrada (ASQ Awards Ceremony) koja će se održati tijekom ACI svjetskog summita o korisničkom iskustvu (ACI Customer Experience Global Summit) na Baliju, u rujnu 2019. godine.