U Yu toga nije bilo jer je čovjek živio normalno bez dugova i briga, ko zna šta je ovog snašlo...
la
labelwriter
28.11.2009.
Odustani
pa nemos tako, znam da je recesija. ali nemos kamionom kroz kucicu nisi ti mis !!!!!! hahahah
i1
impi_11
28.11.2009.
Odustani
Riječ je, naravno, o eRepubliku, najpopularnijem online geopolitičkom simulatoru. Igru trenutačno igra više od 250 tisuća ljudi, a online Hrvatska broji gotovo
11 tisuća stanovnika.
U igri se odvija projekcija realnog svijeta. Igra od igrača traži nekoliko minuta angažmana dnevno. Igrači rade, uključuju se u politiku, osnivaju poduzeća, mešetare na burzi, izdaju novine, a najzanimljiviji dio igre je mogućnost ratovanja.
Hrvatska u zadnje vrijeme uspiješno odolijeva konstantnim napadima eSrba i eMađara. Iskustvo je na našoj strani, imamo znanje, organizaciju i atmosferu, ali nam nedostaje igrača. Fascinantno je da se eHrvatska odupire simulatnim napadima eSrbije i eMađarske koje u igri važe za velesile.
Ali ukoliko uskoro ne povećamo populaciju moglo bi se dogoditi ono najgore, Hrvatska bi mogla biti izbrisana sa karte.
ZBOG TOGA NAM TREBAS TI !!!
PRIDRUZI NAM SE !!
www.erepublik.com/en/reffer/impi_11
Puno pozdrava
impi_11
Prikaži još ↓
zlundralo
28.11.2009.
Odustani
Mislim da su krivi ovi u HAC-u..koji su k...postavili kučice nasred autoceste:)
zo
zoki67
28.11.2009.
Odustani
Problem je u tome što su cijene prijevoza u našoj državi više nego smiješne. Ako kamion dnevno radi 9 sati nije rentabilan jer je održavanje jako skupo. Po tome
bi taj kamion vozio Zagreb-Split dva dana,a to je ravno čistom gubitku, ako znamo da je takva tura plačena manje od 2000 kuna bruto, i još treba čekati na naplatu po par mjeseci. Pa kad se odbije gorivo, vozač, autoput i porezi ispada da je bolje biti bauštelac nego gazda kamiona vrijednog preko 100000 €. A stavljati dva vozača u kamion je isto neisplativo jer su pak dvije dnevnice a i davanja na radnika su ogromna. Onda se stavi jedan vozač koji dobije malo veču plaču, a vozi malo više, pa se to nekako krpa. No nažalost nekad umor prevlada i dogodi se katastrofalna nesreča. To je jedan začarani krug, koji nema kraja. No kad bi se država malo pobrinula oko cijena prijevoza i roka plačanja, a ne samo da misli kako natrpati svoje đepove, svima bi nam bilo lakše.
Prikaži još ↓
nt
ntblzg
28.11.2009.
Odustani
A što radi čovjek na kolicima hitne pomoći? Prekrižene noge, ruke u džepovima!! Nema ovratnika, imobilizacije, ništa.
cr
crnilabud
28.11.2009.
Odustani
...zabranjeno spavanje,ili kočnice!?!
rr
rođin rođo1
28.11.2009.
Odustani
zar je toliko bitno čije tablice ima kamion.kod 90%kamionski nesreća isključivi krivac je umorni(preumorni )vozači i tehnička neispravnost kamiona.
TESSA_1
28.11.2009.
Odustani
ljudi moji to je premorenost vozaca, ja sam vozio u spediciji i znam koji je to kruh sa sedam kora, a poslodavac samo vice vozi mozes i moras, gubim zaradu itd.
te
teodora
28.11.2009.
Odustani
Kad gazda kaže vozi,onda vozi...A ovo o tablicama svaka vam čast!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .