Ujutro su korisnici njihovih servisa bili zabrinuti za svoju imovinu, ali iz Zagrebačke banke javljaju da je problem uspješno riješen.
PONOVNO RADI
ZABI nije radila aplikacija mobilnog bankarstva i info telefon, ali problem je otklonjen
Zagrebačka banka je na svom Twitter profilu objavila kako intenzivno rade na rješavanju problema. Od jutra nisu rade njihove aplikacije m-ZaBa, e-ZaBa, internetska stranica, ali ni info telefoni.
Korisnici su bili jako zabrinuti.
- Nadam se da nisu hakirani - napisao je jedan od korisnika.
Iz banke su potvrdili da su korisnici imali poteškoće s korištenjem online usluga, te se zbog toga ispričavaju. Otklonjeni su problemi na nekim servisima, a intenzivno rade na popravljaju svih servisa banke. Također naglašavaju da se radi o tehničkim poteškoćama i da sigurnost podataka i imovine njihovih klijenata nije ugrožena.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku