Turističko vijeće u utorak odabralo strane marketinške i PR agencije koje će ove godine za 30.5 milijuna kuna promovirati hrvatski turizam u u 13 zemalja
Za promidžbu turizma ove je godine izdvojeno 38 mil. kuna
Od početka godine stiglo nam je između tri i sedam posto više gostiju nego u isto vrijeme lani, a dobrim dijelom tomu je doprinijelo i europsko rukometno prvenstvo. Uz milijardu eura investicija u turizmu, ovogodišnju sezonu trebali bi dočekati spremnije i s više smještajnih kapaciteta. Poruka je to iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) čije je Turističko vijeće u utorak odabralo strane marketinške i PR agencije koje će ove godine za 30.5 milijuna kuna promovirati hrvatski turizam u u 13 zemalja.
To su MediaCom za Švicarsku, Poljsku, Francusku, Mađarsku Norvešku, Real grupa za Njemačku, Austriju, Rusiju i Švedsku, potom Aviareps za Belgiju i Nizozemsku, Mediaplus za Veliku Britaniju te agencija Vailati&Savarro za Italiju. Za ovaj natječaj stiglo je 10 ponuda.
HTZ odabrala je i PR agencije koje će promovirati hrvatski turizam u 11 nama ključnih zemalja. Vrijednost ovog natječaja je 7.5 milijuna kuna. Među PR agencijama odabrani su Media Consulta International Holding AG za kategoriju natječaja – „Odnosi s medijima“ te Hills Balfour Group za kategoriju natječaja – „Društvene mreže i digitalna komunikacija“. Za ovaj natječaj stiglo je osam ponuda.
Ove će godine predstavništva Hrvatske turističke zajednice samostalno provoditi PR u Italiji i Nizozemskoj. Direktor HRZ-a Kristian Staničić izjavio je da je odabir marketinških i PR agencija bitan za provođenje kampanja na pet glavnih emitivnih tržišta, a to su Njemačka, Austrija, Skandinavija, Velika Britanija te Francuska, a prve promidžbe krenut će početkom ožujka.
- Najave za turističku sezonu su dobre, broj bukinga raste – rekao je Staničić. Unatoč rastu broja gostiju već na početku ove godine, napomenuo je kako ćemo prve prave procjene o predstojećoj sezoni imati nakon Berlinskog sajma, koji je jedan od glavnih turističkih sajmova za naše tržište.