Godina 1962. Parna lokomotiva. Vlak "Slavonija" Osijek - Split, sa vagonima za Zadar i Šibenik. Polazak iz Osijeka oko 22 h. Dolazak u Split nešto iza 7 h (stig
li na trajekt za Hvar koji polazi u 8 h).Uz ovakav napredak, gdje će nam željeznica biti za slijedećih 60 godina?
Prikaži još ↓
Robert Wronsky
10.7.2022.
Odustani
Približno istu relaciju, oko 500 km, vlak iz Berlina do Essena prijeđe za nešto više od 4 sata za cijenu karte od 46 Eur. I nitko ne stoji a kamoli da spava na
podu.
Prikaži još ↓
ne
necromancer
10.7.2022.
Odustani
užas
vi
vinja
10.7.2022.
Odustani
Za spavanje na podu vlaka i ova cijena je previše, nisu putnici mačke. Konačno, nje ni bitno spavanje ako nema spavaćih vagona, ali svaki putnik mora imati svoj
e sjedalo, pa će i odrijemati na njemu.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.7.2022.
Odustani
Sramotno i jadno.
Su
Suštinu u prvi plan
10.7.2022.
Odustani
Ponavljanje neumjesne “racionalizacije”- "jeftino je, pa se izdrži" (!?) Ni riječi o WC-ima na tom putu, neupotrebljivih nedugo nakon polaska vlaka i smradu iz
njih koji dodatno snižava kvalitetu prometne “usluge”.NEPRIHVATLJIVO, nedostojno zemlje članice EU. Nema opravdanja! Nadležni odbori/tijela EU bi Hrvatskoj razrezali sankcije. Odgovorni Japanac bi počinio hara - kiri za samo jedno kašnjenje vlaka od par minuta. O ležanju putnika na podu, zaštopanim WC-ima, AC-u van pogona, premalom broju vagona, nemogućnosti kupnje karata u vlaku, supstitucijama autobusima - da se I ne govori! Butković se nije oglasio. Ministrica turizma ne kuži da će nakon iskustva s udobnošću europ željeznica, posebice ICE vlakova (320km/h !), dolascima točno na vrijeme, bez “stajaćih mesta” ili ležanja na podu, turiste s InterRail kartama šok od hrv vlakova učiniti “sjajnim” promotorima hrv turizma! Našijenci koji ovako putuju nisu mazohisti, nego nemaju automobile, ili vozačku, nižeg su imovnog stanja. Oni, za koje političari ne znaju da postoje/ne sjete ih se nikad. Popis 2021. više nije pokrio I vlasništvo nad automob - HZS više nema taj podatak. Butkovića na raport o psinama našeg želj putn prijevoza iz ovog članka, obvezama članstva u EU u toj sferi/ očekivanjima turista s InterRail kartama! Sabor- hitne mjere! Indukcijom: implikacije za hrv građane koji nemaju osobni prijevoz uzeti ubuduće u obzir kod svih političkih, zakonodavnih I stožeraških odluka. Očigledno trebaju svog ombudsmana u RH.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .