Takav ishod se mogao i očekivat nije kriv onaj koji je ubio nego onaj koji nije ni svjestan kaj se dogodilo !! Pa jebemu dokle nepravde ??? Ubio je oca i sina i uništio jednu sretnu obitelj svojom ludo brzom vožnjom i prebacio krivicu !! Strašno !!
AK
Ante Kostelac_1
15.2.2013.
Di piše da je prebacio krivicu?????
Serge
15.2.2013.
Ante Kostelac ! Zar treba pisat ?? Pročitaj još jednom i razmisli !!
u1
user_190565
15.2.2013.
Covjek nije uocio da mu dolazi auto i oduzeo je prednost vozilu sto je dovelo do prometne nesrece. Uz to auto je isao brze i bio uocljiv. Normalno da snosi svoj
dio krivice.
Prikaži još ↓
Ne
NewAge
15.2.2013.
Prebacio krivicu??? Nema on sta prebacivat krivicu, ocito je, a to i policija potvrdjuje, da je glavni krivac vozac kamiona iz vrlo jednostavnog razloga a to je
oduzimanje prednosti
Prikaži još ↓
ta
takoy
15.2.2013.
83 na sat ludo brza vožnja? sva vozila u gradu imaju prosjek 65 barem
p2
pjaser 232
15.2.2013.
Loborec je definitivno psihički uništena osoba, osobno ga poznam, njegov automobil, ubio je dvoje ljudi, to će ga pratiti cijeli život, ali ljudi, nemojte zažmi
riti na ove vozače raznih kombija i kamiončića do 2500 kg, bahati su i ne kuže da takva vozila ne čupaju iz mjesta, precjenjuju mogučnosti vozila, ali Bogami i svoje mogučnosti, povode se činjenicom " ja sam jači i to mi daje prednost".
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.2.2013.
@Serge, a kakav bi trebao biti ishod? Imam osjećaj da tebi (i takvima), nikakav ishod ne bi bio dovoljno dobar, nego jednostavno imate patološku potrebu biti ko
ntra svega. Vozač kombija je ODUZEO PREDNOST i naravno da je on prvookrivljeni jer je do prometne nesreće došlo, u prvom redu, radi njegove radnje u prometu, a ne radi brzine kojom se kretao vozač Toyote, a posljedica prometne nesreće, odnosno smrt djeteta i oca, zbroj je nedozvoljene radnje vozača kombija i neprilagođene brzine kretanja vozača Toyote.
Prikaži još ↓
p2
pjaser 232
15.2.2013.
takoy, dali ti znaš koliko brzo trebaš voziti da bi postigao prosjek brzine od 65 km/h. Prosjek je od trenutka kretanja do trenutka zaustavljanja, što znači da
bi na dužini puta od nekakvih 200 m, u jednom trenutku brzina trebala biti veča od 140 km/h. 0........140........0 = prosjek 65 km/h. matematika je zeznuta stvar.
Prikaži još ↓
ta
taraba
15.2.2013.
Krizbaher,redovito cijenim tvoje komentare,a ni sada ti ne proturiječim,i već sam napisao da mi nismo vještaci,ne moramo znati...Ipak,odgovori mi,što bi mislio
da je umjesto kombija bio 10-godišnje dijete na rolama? A nema ni zebre ni semafora,znači,vozačeva je prednost! Ako vozi koliko je dopušteno,a klinac iskoči,možda bi uspio zakočiti,ili bi ga čak i udario,ali nitko mu ne bi riječ rekao,iako bi svi tugovali (uvjetno rečeno,iako često bude blaži oblik pada!)!! Zato zaključujem da je ovdje brzina a zatim i inercija veći razlog za krivnju (iako,ako je takav zakon...poštujem,ali nema bar meni logike)!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.2.2013.
@taraba, slobodno ti proturiječi, ja sam uvijek otvoren za raspravu i sklon sam priznati kada pogriješim. Pokušavam uvijek imati argument za ono što napišem, os
im u slučaju kada se lupeta o nečemu nevažnom, radi nekakve šprdnje ;) Što se tiče ovog slučaja, poanta je slijedeće: neporeciva je činjenica da se vozač Toyote kretao nedozvoljnom i neprilagođenom brzinom, no vozač kombija je svojom radnjom pokrenuo slijed događaja koji je doveo do prometne nesreće. Dakle, krivi su obojica, a o individualnoj krivnji odlučit će sud, neovisno tko je u prijavi naveden kao prvookrivljeni. Samu nesreću je prouzročio vozač kombija, dok je smrtnoj posljedici više doprinijela brzina Toyote, dakle, na sudu je sada da, u konačnoj presudi, odluči o individualnom udjelu krivnje. Inače, ovo "prvookrivljeni" ne znači da će biti strože kažnjen od drugookrivljenog, u samoj kaznenoj prijavi to ima više kronološko značenje, odnosno stavlja ga se kao prvookrivljenog jer je on prouzročio nesreću i to ne utječe na samu presudu, zbog toga se provodi sudski postupak.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .