Obavijesti

News

Komentari 1

Vodeći svjetski biznismeni, futuristi, psiholozi i kreativci na DK Pikniku by Jamnica Botanica

Vodeći svjetski biznismeni, futuristi, psiholozi i kreativci na DK Pikniku by Jamnica Botanica
6

Spin-off rovinjskoga festivala tržišnog komuniciranja, održava se u Maksimirskom perivoju 16. i 17. lipnja u after-work terminu, ekskluzivno sudionicima Dana komunikacija

Neobični festival nastavlja djelovati u netipičnim okolnostima – dok čekamo Dane komunikacija krajem listopada u Rovinju, organizatori festivala nakon mjeseci karantene predstavili su DK Piknik by Jamnica Botanica te sudionicima Dana komunikacija ponudili jedinstvenu priliku za druženje s kolegama koje dugo nismo vidjeli, razmjenjivanje dojmova i uživanje u kvalitetnim sadržajima. Piknik u maksimirskom zelenilu ugostit će čak šest međunarodnih predavača te niz domaćih stručnjaka.

Buduće tijekove učinkovitoga poslovanja svima će prisutnima u Maksimiru svojim online predavanjem pomoći predvidjeti Ben Hammersley – futurist i vizionar koji je izumio riječ podcast i čiji su kognitivni alati brojnim svjetskim tvrtkama pomogli ostvariti procvat na tržištu. U svom predavanju How to think about the future when it’s impossible to think about the future natjerat će nas da preispitamo sve što smo mislili da znamo, a onda i da uspješno preokrenemo svoja razmišljanja za 180 stupnjeva.


Potvrđeno je i sudjelovanje prijatelja Dana komunikacija – legendarnog Sir Martina Sorrella, koji će u razgovoru s Davorom Bruketom otkriti kako izvući biznis iz krize, ali i odgovoriti na sva zanimljiva pitanja koja ste uvijek htjeli pitati jednog od najutjecajnijih ljudi na svijetu.

Dok smišljamo inovativne poslovne pothvate, Thijs Launspach, psiholog specijaliziran za burn-out, upravljanje stresom i kulturu milenijalaca, pomoći će nam u prevladavanju emocionalnog aspekta korona-krize, a sa stručnjakinjom za osobnost Heidi Priebe pronaći ćemo prijeko potrebnu inspiraciju za poslovne, ali i privatne pobjede.

 

Imat ćemo priliku porazgovarati i s Lisom Targett, generalnom menadžericom TRIBE-a, globalne influencerske platforme, o budućnosti društvenih mreža u zanimljivom predavanju ambivalentnoga naslova – Influencer marketing for marketers who hate influencer marketing.

DK Piknik by Jamnica Botanica ekskluzivno je organiziran isključivo za sudionike ovogodišnjih Dana komunikacija – uz obveznu rezervaciju mjesta. Ulaznica za DK Piknik uključena je u cijenu kotizacije za DK2020, a za sve ostale dostupan je limitirani broj DK Piknik ulaznica koje se mogu kupiti po simboličnoj cijeni od 450 kn + PDV. Svi zainteresirani registrirati se mogu slanjem prijave na info@danikomunikacija.com.

Uz uživanje u ljetnoj atmosferi, svježem zraku i druženju s kolegama, zajamčene su i maksimalne sigurnosne mjere jer su zdravlje i dobrobit svih na prvom mjestu. Sve informacije dostupne su na Facebooku i službenoj stranici Dana komunikacija.

 

O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'
NOVE WHATSAPP PORUKE

'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'

Sve je počelo kada je bolnica trebala medicinskog robota za kirurške operacije. Ravnatelj je bio Julije Meštrović, koji je prošle godine iznenada dao ostavku
'Zatvor će Beroša slomiti, ali još više negativna slika u javnosti jer je patio od toga da ga vole'
OSJETLJIV KARAKTER

'Zatvor će Beroša slomiti, ali još više negativna slika u javnosti jer je patio od toga da ga vole'

Beroševi prijatelji za 24sata govore kako će bivši ministar psihički izdržati zatvor, ali ne i osudu javnosti. Posebno je, kažu, gradio sliku poštenja, a pred nastupe bi mu često znale padati kapljice znoja niz lice od treme
Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?
ISTRAŽITELJI IMAJU RAČUNE

Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?

Tvrtka Saše Pozdera neurokirurški robotski operacijski mikroskop od austrijskog proizvođača nabavila je za 135.000 eura. Prodali su ga KBC Osijek za oko 330.000 eura