ORYX Asistencija ovim je ugovorom postala službeni pružatelj usluga mobilnog jamstva za sva Hyundai vozila u Republici Hrvatskoj
Vlasnici Hyundai vozila od sada još sigurniji uz ORYX Asistenciju
Time je unaprijeđena usluga mobilnog jamstva u sklopu kojeg je kupcima Hyundai vozila od sada na raspolaganju usluga „Putni Anđeo“ ORYX Asistencije, odnosno e-call sustav.
Putni Anđeo je mobilna aplikacija koja automatski prepoznaje prometnu nezgodu, informira i skraćuje izlazak hitnih službi (hitna pomoć, vatrogasci, itd.) na teren i na taj način pospješuje zbrinjavanje unesrećenih unutar jednog sata, u medicini poznatog kao „zlatni sat“. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr.
Ovo je za ORYX Asistenciju još jedna potvrda kvalitete i uspjeha na tržištu. Hyundai je najbolji korejski auto i sedmi najveći brand u automobilskoj industriji ukupne vrijednosti 11.3 milijarde dolara.
„Zaista smo sretni i zadovoljni sklopljenom suradnjom, te općenito razvojem našeg poslovanja“, izjavio je Branimir Gospić član Uprave odgovoran za poslovanje ORYX Asistencije
FOTO Teška nesreća u Šibeniku: 'Auto se zabio u zid i prevrnuo'
Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena
Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'