Točno 4 godine unazad, na današnji dan, dogodila se tragedija u kojoj je poginulo 12 vatrogasaca, a samo jedan preživio, a o kojoj danas pričaju kako je za sve kriva NATO-va odbačena bomba. Ne sluti ovo na dobro, minirano područje, nadajmo se da neće nitko nastradati, jer opet će se naći izgovora, Samo me interesira kako je vlak mogao zapaliti raslinje u duljini nekoliko kilometara, zar nije to malo preuveličano? U svakom slučaju, sretno s gašenjem.
rescueST
30.8.2011.
d1esel; vlak je lako mogao zapalit raslinje u dužini od nekoliko km, dva su načina, a ovise o smjeru kretanja vlaka (99% da je teretni s više vagona);
1.)- Vlak
se kreče uzbrdo, i pod opterečenjem izbacuje osim dima kroz ispuh i iskre, a na ovo sušno vrime to je sasvim dovoljno da plane trava uz prugu...
2.)- Vlak se kreče nizbrdo, i koči, a pošto se na nekim teretnim vagonima nalaze kočione obloge (čini mi se porijeklom iz mađarske) koje su slabe kvalitete, pri trenju koje se stvara da bi se usporila kompozicija dolazi do otpadanja užarenih komadića obloge.
Sve ovo ti govorim iz iskustva, jer s tim u SD županiji imamo problema, posebno na potezu od Primorskog Doca, preko Planog do Rudina, to je dionica pruge s najvećim nagibom u Europi (nizbrdica-uzbrdica, ovisi s koje strane dođeš).
Prikaži još ↓
rescueST
30.8.2011.
Evo ono što sam spominja, vlak je maloprije zapalija požar i u Planom...Kolege s kaštelanskog područja upravo u ovim trenutcima idu na teren.
Dk
Deaktivirani korisnik
30.8.2011.
Ma naši vlakovi su smiješni, nikad nebi se sa njima vozia, bus je zakon.
rescueST
30.8.2011.
bljak, pa nemoj tako, u vlaku si uvik u jedno siguran...da će na stanicu stić s zakašnjnjem (pa i onda kad se prelazi na zimsko računanje vrimena i sat se pomić
e unazad)...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .