1. dio; - Kao prvo RIP i vječna slava poginulim vatrogascima!! Pogledajmo sad činjenice dostupne iz medija. Helikopter MI8 MTV1, evidencijskog broja H-202 nakon što je u 1. naletu ostavio vatrogasce blizu požarišta, te ih premjestio drugdje, otišao po krušku s vodom,, usljed akcije gašenja odlazi u Divulje i za vuru ili vuru i pol vrača se natrag na požarište. Razlog, pilot usred akcije otkrio da mu fali kerozina. Po maloj udaljenosti jedni od drugih, kak su stradali vatrogasci nađeni (osim jednoga udaljenoga 200m)), i svjedočenju Frane Lučića, vidi se da se tragedija dogodila u 10tak sekundi. Službena je verzija da je došlo do "eruptivnog pozara" zbog spečificnih uvjeta. Kojih, nije navedeno, jer ih nema. Duboki klanac sa mnogo raslinja.Dobro da nije rečeno da je iz mora izašao zmaj koji je rigao vatru i spalio vatrogasce. Vrnimo se na Helikopter, koji je ostal bez kerozina u toku akcije. Helikopter MI8 MTV1, ima dolete; s 4 000 kg tereta 465 km, s jednim dopunskim spremnikom 725 km, s 2 dopunska spremnika 950 km. Zračna udaljenost Divulje - Šibenik - Kornati je oko 100 km. Slovima STO kilometara. NEMOGUĆE je da je pilot u akciju gašenja na drugo područje odletio sa polupraznim ili praznim spremnikom. Ostaje samo mogučnost da je kerozin izgubil u toku akcije. I dolazimo do jedinoga mogučeg zaključka......nastavak sljedi ispod......
Darjan.K.
06.4.2018.
nastavak..... Kerozin je curio iz helikoptera u toku akcije. Odnosno, sve vrijeme dok je bio na Kornatima, prije otkriča da mu fali gorivo, ŠPRICAO JE TEREN KE
ROZINOM,,,, i vatrogasce na njemu. Zatim, shvativši da nešto ne štima, odletio je u u Divulje ne samo po gorivo, nego i po POPRAVAK KVARA - odnosno CURENJA.....nastavak sljedi dolje.... U međuvremenu na požarištu, vatra je došla na dio pošprican benzinom, i dalje se, gonjeno vjetrom m sve desilo u najviše 15 sekundi, kako kaže Frane Lučić.. Ovo bi objasnilo sve - i naglo širenje pozara, i odlazak helikoptera u Divulje, i trenutnu pogibiju vatrogasaca, a narocito POSVEMASNJU ŠUTNJU HVa,, dolazak vojnih specijalaca na požarište noć nakon tragedije. SPECIJALACA, koji su požarište opkolili i čuvali,, da neko nebi gurao nos tam gde ne treba, .....Kad to sve skup povežemo sa učestalim nesrečama tog tipa helikoptera u RH (Vukovar 2007. 3 mrtva,, Pula,,,,,,) i okolnim zemljama koje su ga koristile,,,, i servisnu knjigu tog helikoptera na kojem se jasno vidi da je imao nekoliko kvarova, između ostaloga baš na dovodu goriva,,,, plus gomili financijskih afera u MORH-u,,,, to je to. Suđenje služi samo zato da se stvar ćim prije zataška, kao i previše toga u Hrvatskoj i da se NIKADA ne objelodani pravi krivac. Još jednom, RIP i slava izginulim vatrogascima!!!!!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .