Ovogodišnji Weekend okupio je šareni presjek predavanja, panela i razgovora u ugodnoj atmosferi
Više od 5 tisuća ljudi posjetilo 15. Weekend media festival
U Rovinju je u nedjelju završen ovogodišnji 15. Weekend media festival koji se održao pod sloganom #SAMODOĐI, a više od pet tisuća posjetitelja uživalo je u panelima, predavanjima, koncertima, izložbama i networkingu.
Ove se godine, kako navode organizatori, vodila rasprava o ljudskim pravima i fake newsu, slušala su se poučna predavanja o najavljivanoj recesiji, Mossadu, raspravljalo se može li se inovativnost naučiti, a sve su zaokružili TV maratonci, prepoznatljiva TV lica regije.
"Weekend Media Festival pobrinuo se da i ove godine okupi prijatelje, kolege i partnere iz cijele regije, ali i svijeta, a sve s istim ciljem, da učimo, širimo krug poznanstava ali i da u neformalnom okružju provedemo kraj ljeta i proslavimo jubilej. Ovogodišnji Weekend je okupio više od pet tisuća posjetitelja koji su prostorima stare Tvornice duhana Rovinj širili dobre vibracije", poručio je direktor Festivala i programa Tomo Ricov. Dodao je kako je ova regionalna konferencija okupila brojne utjecajne domaće, regionalne i svjetske govornike iz svijeta medija, komunikacije, tehnologije i ekonomije.
Ovogodišnji Weekend okupio je šareni presjek predavanja, panela i razgovora u ugodnoj atmosferi. Poneku pikanteriju iz svijeta tajnih službi, dostojnih filmova James Bonda, posjetiteljima je otkrio stručnjak za izraelski Mossad, novinar Yossi Melman dok je kreativka Ghada Wali na svom je predavanju istaknula kako grafički dizajn može promijeniti svijet.
„Weekend je kroz godine postao jedna od najuzbudljivijih manifestacija koje se događaju u Hrvatskoj. Ovogodišnje, po mnogo čemu jedinstveno izdanje, ostat će upamćeno po atraktivnom i kvalitetnom sadržaju koje na kvalitetan način pridonosi produženju sezone u prekrasnom Rovinju. Sjajna sinergija Weekenda i Rovinja ostvarena je i ove godine, a to uvijek rezultira kvalitetnim predavanjima" - zaključio je član programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala Božo SKoko.
O svom bogatom humanitarnom radu na festivalu govorila je Jelena Đoković, dok je ekonomski stručnjak Vuk Vuković podijelio ekonomske savjete za jesen i zimu. Weekend.15 otkrio je pobjednika domaćeg Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Pepermint agencije, koja je započela na Weekend Food Festivalu. Titulu najboljeg odnio je Moj Gruntek, a dodjeli nagrada je prisustvovao i Michael Selden, CEO američke food tech kompanije Finless Foods.