Prijevoznički sektor, napominje Falak, suočen je s troškovima održavanja velike infrastrukture, preko kolodvora i garaža do IT sustava i prodaje karata, koju treba održati u funkciji za trenutak kada se prijevoz pokrene
Već su počela otpuštanja vozača u putničkom prijevozu
Otpuštanja vozača u putničkom prijevozu već su počela, a izvjesno je i gašenje dijela tvrtki, piše u srijedu Jutarnji list.
Stoga bi Vlada morala hitno pomoći kako se sustav javnog prijevoza ne bi potpuno urušio, upozorava direktorica Udruge prometa u Hrvatskoj udruzi poslodavaca Ana Falak, navodi dnevnik.
Država prijevoznicima koji imaju ugovore sa školama, Ministarstvom obrane i drugim dijelovima javnog sektora na temelju javnog nadmetanja, a sada stoje ne svojom krivnjom, treba isplatiti 75 posto ugovorenih obveza predlažu u toj Udruzi.
Istodobno, dodaju, prijevoznike treba osloboditi svih davanja državi ili im dodijeliti paušale kako bi mogli platiti obveze prema državnom proračunu.
Treba poštivati Zakon o prijevozu u cestovnom prometu te s prijevoznicima koji održavaju linijski prijevoz sklopiti ugovore o javnim uslugama kojima bi se riješila dva problema - financiranje hladnog pogona i njegovo održavanje nakon krize, ističe Ana Falak.
Prijevoznički sektor, napominje Falak, suočen je s troškovima održavanja velike infrastrukture, preko kolodvora i garaža do IT sustava i prodaje karata, koju treba održati u funkciji za trenutak kada se javni prijevoz pokrene.
Novac za mjere koje predlaže Udruga prometa, kažu, postoji. Treba izravno prijevoznicima, navode u udruzi, preusmjeriti budžet koji su srednjoškolci dobivali za subvenciju svojih karata, donosi Jutarnji list.