Obavijesti

News

Komentari 0

Uz dobre komunikacijske vještine, lakše ćete napredovati na poslu

Uz dobre komunikacijske vještine, lakše ćete napredovati na poslu

Neverbalna komunikacija je, pokazuju istraživanja, mnogo bitnija u prenošenju poruke. Uspješna neverbalna komunikacija počiva na otvorenom stavu, bez prekriženih ruku i održavanju kontakta očima

Ako znate komunicirati, znate jako puno jer uz dobre vještine, puno lakše možete i napredovati na poslu. To nije urođena vještina, već se ona stječe treninzima i nadograđuje. Ako radite u nekoj od korporacija ili možda manjoj privatnoj tvrtki, uz dobre vještine, koje se mogu naučiti, možete brže doći do bolje pozicije. U tome je jako važno i samopouzdanje. Važno ga je imati, ali još je važnije znati kako ga dozirati.

Prevelika samouvjerenost može se protumačiti i kao bahatost. Bitno je procijeniti osobu s kojom razgovarate i svoju intonaciju, riječi i način govora prilagoditi onome što je sugovorniku prihvatljivije.. Svaka komunikacija započinje slušanjem i važno ju je postaviti na dobrim temeljima. Da bi aktivno slušanje bilo moguće važno je da se razgovor odvija 'oči u oči' jer takvo slušanje podrazumijeva potpunu koncentraciju na sugovornika te iščitavanje neverbalnih znakova. Bitan je i govor tijela. Dok govorite, čak 55 posto slušateljeve pažnje usredotočuje se na mimiku lica, način na koji dišete, stav u kojem sjedite ili stojite. Neverbalna komunikacija je, pokazuju istraživanja, mnogo je bitnija u prenošenju poruke. Uspješna neverbalna komunikacija počiva na otvorenom stavu, bez prekriženih ruku i održavanju kontakta očima.

Dobra vježba kojom možete istrenirati svoj govor tijela je promatranje. U poslovnom odnosu nikada ne biste smjeli dozvoliti da emocije preuzmu ulogu nad komunikacijom. Strah, ljutnja, tuga i sreća najsnažnije su emocije čije pokazivanje u poslovnoj situaciji nije poželjno, iako je te emocije teško sakriti.

 

Poslodavac 3.0.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Prekovremeni rad: Benefit ili prokletstvo za poslodavca?
ISTRAŽILI SMO

Prekovremeni rad: Benefit ili prokletstvo za poslodavca?

Pitali smo stručnjake u kojim je slučajevima ostajanje na poslu izvan radnog vremena opravdano, korisno i motivacijsko za obje strane, a kad zapravo počinje biti teret kompanijskog poslovanja. Kako uopće prekinuti takav začarani krug?
Dobro je znati: Što poslodavac prvo gleda u životopisu
PREDSTAVITE SE U PRAVOM SVJETLU

Dobro je znati: Što poslodavac prvo gleda u životopisu

Pri odabiru zaposlenika kompanije se vode ustaljenim kategorijama – obrazovanje, iskustvo, vještine. No tu je i čitav niz komparativnih prednosti koje poslodavac traži od budućih djelatnika. Što trebate imati na umu pri kreiranju životopisa, ali i na razgovoru za posao, saznajte u nastavku
Što ćemo sve plaćati, a od čega ćemo biti oslobođeni u 2021.
PLAN ZA OPORAVAK

Što ćemo sve plaćati, a od čega ćemo biti oslobođeni u 2021.

Od Nove godine na snagu stupaju nove Vladine mjere koje bi trebale rasteretiti gospodarstvo i poduzetnike. Većini zaposlenika povećat će se plaće, a ukida se i porez na nekretnine te smanjuje porez na dobit za male i srednje tvrtke