Splitsko-dalmatinska županija druga je i najbogatija turistička zajednica u Hrvatskoj koja u četvrtak bira novog direktora. U zadnjih deset godina, popela se na drugo mjesto u broju noćenja i dolazaka turista, iza lstre
Utrka na mandat od 4 godine: Tko će biti novi šef turizma Splitsko-dalmatinske županije?
U sjeni izvanrednih gradskih izbora u Splitu događa se naizgled nevažna, ali za glavnu hrvatsku privrednu granu - turizam - zanimljiva i znakovita promjena. Naime, druga i najbogatija turistička zajednica, ona Splitsko-dalmatinske županije bira svog novog direktora.
Za mandat od četiri godine zainteresirani su dosadašnji direktor Joško Stella koji je na toj poziciji posljednjih deset godina, zatim bivši makarski gradonačelnik i saborski zastupnik Jure Brkan, marketinška djelatnica Ivana Vladović i bivša kandidatkinja HGS-a za dožupanicu i bivša predsjednica Zajednice obiteljskog turizma HGK-a Martina Nimac Kalcina.
O pobjedniku će odlučiti Turističko vijeće TZ Splitsko – dalmatinske županije koje čine Blaženko Boban, Lukša Novak, Nenad Nizić, Filip Bilanović, Marko Ožić Bebek, Toni Buljević, Toni Damjanić, Šime Klarić, Jurica Glavina, Ivica Tafra i Srećko Peko.
Posljednje desetljeće koliko je TZ SDŽ vodio Stella, županije je pretekla Primorsko-goransku te se popela na drugo mjesto po broju noćenja i dolazaka turista. Sad je odmah iza lstre. Time je Split, od tranzitnog grada, postao punokrvno turističko središte.
SDŽ je vodeća županija po broju edukacija i radionica za djelatnike u turizmu, a jedina je u RH napravila Studiju nosivih kapaciteta turizma te ima razvijenu strategiju razvoja održivog i kulturnog turizma.
Sinjska alka i Opsada Sinja u Sinju, Gusarska bitka u Omišu, Uskočki boj na Kliškoj tvrđavi, Ultra Europe festival, Thrill Blues festival i WTA Bol samo su neke od manifestacija po kojima je to područje najpoznatije.
Odluku o novom direktoru tamošnje Turističke zajednice objavit će sutra.