Stanovnici Kopilice novi stari vlak koji ih povezuje s trajektnom lukom zovu 'malim kopiletom' kojim se, kako navode, u jednom smjeru jedva vozila jedna osoba što ovaj projekt gradske vlasti čini neisplativim
Umjesto modernog 'metroa' turiste s Kopilice vozi šinobus
Tri tjedna od puštanja u promet splitskog 'metroa', koji vozi od Kopilice do gradske luke, umjesto brzog modernog vlaka počeo je voziti 'šinobus' jer se pokazalo kako interesa za ovu relaciju, unatoč entuzijazmu gradskih vlasti zapravo - nema.
Tako se te dvije stanice od splitskog predgrađa do centra grada u prosjeku vozila jedva jedna osoba, a troškovi održavanja brzog vlaka su bili previsoki za tako mali interes.
- Prije nekoliko dana, metro je lagano otišao na spavanje u garažu u Kopilici, a njegovu ulogu je, dakako privremeno, preuzeo nagibni vlak. Čak i to nije bilo isplativo, pa se Željeznica dosjetila modela šinobusa jer iziskuje manje troškove, iako i dalje je neisplativo samo po sebi.
Ali nema veze, idemo dalje. Ugovor o najmu je ugovor koji se mora ispoštovati! Bitno da se nešto radi za vrijeme nečijeg mandata! Makar loše, ali se radi! Ostat će upisano zlatnim slovima u povijesti našeg velebnog Grada, kako smo imali metro od čak dvije stanice! To je stvarno podvig epskih razmjera! Svakog dana se bilježe gubici, prometa turističkih autobusa nema, putnika za metro još manje! Ali bitno da je nečiji ego na mjestu - ironični su bili na Facebook stranici Kopilica LIVE koji su objavili fotografije novog 'modela' na tračnicama.
Inače, kako smo ranije pisali predstavnici grada Splita, HŽ Infrastrukture i HŽ Putničkog prijevoza 11. lipnja svečano su pustili u promet niskopodni gradski vlak čija vožnja od dva kilometra traje četiri minute. Željeznička pruga na toj dionici izgrađena je prije više od 35 godina, a cijena karte iznosi 11 kuna.
Na prvoj vožnji je bio splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara i njegov zamjenik Nino Vela koji je novinarima rekao da je to povijesni dan jer su u Split donijeli novu uslugu za građane i turiste. Plan je bio da se smanje gužve na prometnicama, posebice u ljetnim mjesecima.