Iz HTZ-a ističu da su među njima primjerice i novinari britanskog The Suna, austrijskog Kuriera, njemačkog Frankfurter Neue Pressea, te influenceri poput Alp Galipa, čiji Instagram profil prati oko 3 milijuna ljudi
U sklopu kampanje HTZ-a 23 stranih novinara i blogera boravi na Adventu u Hrvatskoj
U Hrvatskoj boravi 23 strana novinara, influencera i blogera s deset tržišta s ciljem upoznavanja hrvatske adventske i zimske, posebice kontinentalne turističke ponude u sklopu nove promotivne kampanje HTZ-a "Croatia full of magic" koju će provoditi do sredine siječnja 2023., izvijestili su iz HTZ-a.
Strani novinari, travel blogeri i influenceri iz Njemačke, Austrije, Češke, Italije, Slovačke, Velike Britanije, Švedske, Norveške i drugih zemalja u Hrvatskoj borave u organizaciji HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) te turističkih zajednica s područja koja su posjetili, a cilj te posjete je da poruke nove kampanje o "čarobnoj zimi i Adventu u Hrvatskoj" stignu do većeg broja potencijalnih posjetitelja s tih tržišta i pojačavanje turističkog prometa pred kraj ove i početkom iduće godine.
Iz HTZ-a ističu da su među njima primjerice i novinari britanskog The Suna, austrijskog Kuriera, njemačkog Frankfurter Neue Pressea, te influenceri poput Alp Galipa, čiji Instagram profil fantastic_earth prati gotovo tri milijuna ljudi, ili Altuga Galipa s Instagram profilom kyrenian koji broji više od milijun pratitelja, itd.
"Polako se bližimo kraju 2022. u kojoj je hrvatski turistički sektor ostvario gotovo pa odličan rezultat, odnosno u dosadašnjem dijelu ove godine 96 posto fizičkog rezultata iz rekordne 2019. Te rezultate tijekom zime želimo dodatno učvrstiti, a i dugoročno gledano, cilj kampanja i promotivnih aktivnosti koje provodimo u pred i posezoni je daljnje pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije bogate i raznolike te održive, kvalitetne i autohtone ponude", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Strani će novinari posjetiti razna odredišta u Hrvatskoj, među kojima i Zagreb te njegov Advent, zbog kojeg su u grad došli proteklog vikenda te prisustvovali paljenju lampica u gradu, klizali se na adventskom klizalištu, sudjelovali u pripremi zagorskih štrukli i izradi licitara te drugim aktivnostima.
Tom su se prilikom upoznali i s aktivnostima oko Adventa Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), čija direktorica Martina Binenenfeld ističe da promotivnu kampanju oko toga provode na 21 tržištu na TV i radio postajama, u novinama i na društvenim mrežama, portalima i slično.
"Raduje nas zanimanje stranih medija za Zagreb, što potvrđuje da je zagrebački Advent izuzetno uspješan i zanimljiv mnogima, pa i uzor drugim odredištima u Hrvatskoj koja su također krenula s vlastitim programima", naglasila je Bienenfeld.
Osim Zagreba, novinari, blogeri i influenseri posjetili su i poznato božićno imanje Salaj u Čazmi, Slunj-Rastoke te Nacionalni park Plitvička jezera, kao i Varaždin te Mariju Bistricu.
Studeni sa 36 posto više noćenja nego lani
Zaključno iz HTZ-a iznose i nove podatke eVisitora koji, kako kažu, dodatno potvrđuju uspješnost ove turističke posezone, a po kojima je u dosadašnjem dijelu studenoga ostvareno više od 850 tisuća noćenja.
To je 36 posto više nego u istom mjesecu prošle godine, a najviše noćenja ostvareno je s domaćeg te tržišta Slovenije, Njemačke i Austrije, dok je među destinacijama najviše noćenja u studenom bilo u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu, Opatiji i Rovinju.