Čim se to dogodi ja mijenjam program, ovi što to rade zapravo potiču gledatelje da ne gledaju reklame. Neznam zašto ih onda plačaju.
user_32967
14.12.2011.
To je slučaj posebno izražen na npr National geographicu, discoveryju itd gdje program ima određenu glasnoću, a svakih 5 minuta uleti blok najava koji je duplo
glasniji - većinom panično tražim daljinski. Isto je i na našim programima, možda u malo manjoj mjeri.
Prikaži još ↓
go
gogonina
14.12.2011.
U Americi je veoma jaka konkurencija i odgovorni razumiju da zive od gledalaca a uz to se uveliko uvazavaju negodovanja publike. Nekad duze traje ali uglavnom d
odje sve u svoj red. Jednostavno se kao potrosac osjecaj kao neko koga se pita za misljenje za razliku od Hrvatske gdje te kao takvog sikaniraju i oduzimaju osnovna prava.
Prikaži još ↓
tatamlata
14.12.2011.
Kad ce takav zakon i kod nas? Smetaju ne samo glasne reklame nego precesto i glasna background muzika od koje ne razumijes sta se govori (vrlo cesto u emisiji
More" ali ima ih jos podosta.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .