Obavijesti

News

'U projekte svojih zaposlenika Styria je uložila 1,5 mil. eura'

'U projekte svojih zaposlenika Styria je uložila 1,5 mil. eura'
5

WEEKEND MEDIA FESTIVAL Uz pomoć "Inkubatora inovacija" nastali su uspješni novi medijski brendovi - JoomBoos, Miss7 i BlogBuster - koji u svojim segmentima ruše sve rekorde, kaže Jasna Zemljić iz Styrije

Sagledavajući stalne i sve brže promjene medijske industrije Styria je shvatila da mora samoj sebi kreirati disrupciju, koristeći pritom pamet, znanje i kreativnost vlastitih zaposlenika. Zato smo u projekte naših zaposlenika uložili 1.5 milijuna eura i jako smo zadovoljni tim ulaganjem. Uz pomoć našeg "Inkubatora inovacija" nastali su vrlo uspješni novi medijski brendovi - JoomBoos, Miss7 i BlogBuster - koji u svojim segmentima ruše sve rekorde, zauzimajući pozicije tržišnih lidera, istaknula je Jasna Zemljić, voditeljica inovacijskih projekata u Styriji Hrvatska, nakon sudjelovanja na panelu "Kad novo pakiranje više nije dovoljno" na Weekend media festivalu u Rovinju.

-  JoomBoos je postao jedini učinkoviti kanal komunikacije s generacijom Z i Millennialsima, s 250.000 pratitelja na YouTube-u, a čak 1,6 milijuna YouTube pratitelja u čitavoj mreži kanala. Originalni sadržaji poput reality show-a „Videostar“ i YouTube serije „Isti san“ postižu daleko veću gledanost od sličnih sadržaja na televizijama. Miss7 će uskoro imati preko milijun jedinstvenih korisnika, a već sada se sa svojim svježim pristupom nametnuo kao ženski medijski brand broj 1. 70% publike su žene u dobi od 25 do 44 godina, a 5.10. izlazi i prvi broj Miss7 tiskanog izdanja na nešto manje od 300 stranica. Tu je i BlogBuster koji je postao najbrže rastuća Facebook stranica u Hrvatskoj, okupljajući najpopularnije bloggere i influencere poput Elle Dvornik, Anđe Marić i Ide Prester. Sva tri branda nude premium formate oglašavanja koje su prepoznali brojni "top tier" klijenti. Klijentima nudimo one-stop-shop rješenja koja obuhvaćaju kreativni koncept, produkciju i distribuciju sadržaja kao i sve aktivnosti na društvenim mrežama. Uz to, garantiramo i rezultate kampanje - dodala je.

Medijska industrija već se dvadesetak godina prilagođava novim tehnologijama, a barem desetak godina priča se o propasti printa. Jasna Zemljić ne vjeruje da će se to uskoro dogoditi, a navodi i dokaz.

–  Prvi broj našeg tiskanog magazina Joomboos, namijenjenog „generaciji Z“, prodan je u 15 tisuća primjeraka, a i drugi se odlično prodaje. Takvim inovativnim proizvodima Styria se uspješno bori i protiv nove konkurencije, a uspijevamo privući i oglašivače koji traže inovativne platforme, iako su svjesni rizika. Styria je zato razvila nove poslovne modele - koji uključuju i široku mrežu influencera - istaknula je.

Na panelu su sudjelovali i Dejan Donev iz Erste&Steiermärkische bankeSaša Kramar, član Uprave Hrvatskog telekoma te John Brady iz British American Tobaccoa (BAT).

- Stvorena su očekivanja da sve mora biti na dodir i uvijek na raspolaganju, pa i besplatno. To je poseban problem u bankarstvu u koje ulaze i digitalni divovi, poput Amazona, koji već daje kredite kupcima. Banke se snažno bore protiv korištenja gotovine i konačni im je cilj da svaki klijent ima svog osobnog financijskog savjetnika u džepu - rekao je Donev.

U razvoju sasvim novih usluga bankari se u budućnosti namjeravaju oslanjati na umjetnu inteligenciju i rješenja poput glasovnog upravljanja.

Telekomi su odavno prestali biti samo pružatelji samo fiksnih i mobilnih usluga, sada su, ukratko, internet kompanije - rekao je Saša Kramar.

– Mreže koje imamo osnova su digitalne transformacije i ostalih industrija, ali to ne znači da ih nužno smatramo konkurencijom, samo očekujemo da nas se u regulativi tretira jednako. HT je već odavno razvio niz novih kategorija usluga, a u nekima od njih, poput IT usluga za poslovne korisnike ili Smart City usluga za gradove, već sada smo vodeći na tržištu - dodao je Kramar.

Razvoj novih kategorija proizvoda posebno je veliki izazov za visoko regulirane tradicionalne industrije, poput duhanske. John Brady iz BAT-a kaže da su njima promjene došle izvana, od malih poduzetnika, a potrošači su se vrlo brzo navikli.

– Promjene ide u smjeru e-cigareta i sličnih proizvoda nove generacije i to će se nastaviti. Zrela tržišta tako nam postaju rastuća za novu tehnologiju, što je velika prilika za duhansku industriju. E-cigareta je fundamentalno drukčiji proizvod od klasične cigarete, ali u BAT-u na to gledamo kao na promjenu medija, slično kao u glazbenoj industriji, gdje su se mijenjali mediji, ali uvijek je najvažnije ostalo iskustvo. Za duhansku industriju nova kategorija proizvoda veliki je izazov, traži strukturne promjene u poslovanju, ali i stjecanje novih vještina, čak i promjenu načina razmišljanja - ističe Brady.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Incident na Rebru: Dijete vratili iz operacijske sale jer je instrumentarka odbila raditi
DRUGI DAN ŠTRAJKA

Incident na Rebru: Dijete vratili iz operacijske sale jer je instrumentarka odbila raditi

Prvo je sindikalni povjerenik navodno rekao na ortopediji da se dijete može operirati, ono je pripremljeno za operaciju, dobilo premedikaciju, dovezeno je u salu, a onda je instrumentarka rekla da je ona štrajka...
Drama kod Vinkovaca: 'Sinu su prislonili pištolj na glavu. Mislili su da je bjegunac!' Policija šuti!
OBITELJ SVE PRIJAVILA

Drama kod Vinkovaca: 'Sinu su prislonili pištolj na glavu. Mislili su da je bjegunac!' Policija šuti!

U noći propucavanja Marija Meštrovića netko je u dvorištu kuće napao dječaka (14). Majka je, kaže, svemu svjedočila. Tvrde da su to bili policajci u civilu koji su tražili napadača. Odgovora policije nema 7 dana