Unatoč recesiji 24sata je u 2013. godini zaposlio više od 50 ljudi i tako povećao broj zaposlenih za više od 25 posto. Zaposlenici imaju mogućnost usavršavanja
U 24sata rad se nagrađuje, a još će se otvarati radnih mjesta
U 2013. godini 24sata d.o.o. zabilježio je rast u prihodima za sedam posto u odnosu na lani, a to dokazuje da je 24sata uspješna, kvalitetna i profitabilna tvrtka. Uz to, unatoč recesiji i nepovoljnoj klimi za poslodavce u Hrvatskoj, 24sata je u 2013. godini zaposlio više od 50 ljudi i tako povećao broj zaposlenih za više od 25 posto. 24sata trenutačno angažira više od 180 ljudi prosječne starosti 35 godine, od čega 55 posto čine žene.
Proteklu poslovnu godinu u 24sata obilježile su i nove investicije u širenje poslovanja, i to posebno u područje e-commerca te maloprodaje u kojima su već zabilježeni odlični rezultati. U 2014. nastavlja se agresivno širenje u svim navedenim područjima, ali se daje i dodatni fokus i razvoj u području osnovnog proizvoda - dnevnih novina.
Stoga će se i ova godina nastaviti u smjeru prošle što se tiče otvaranja novih radnih mjesta. Osim klasičnih medijskih zanimanja (novinar, grafički urednik, ...), svoj tim 24sata obogatit će i event managerima, web developerima, web dizajnerima, project managerima, brand managerima, specijalistima u prodaji...
Dobrom organizacijom poslovanja, ulaganjem u zaposlenike i otvaranjem novih izvora prihoda 24sata stvorio je radno okruženje koje je fleksibilno, inovativno i motivirajuće za rad, a za cilj ima održavati i razvijati radnu okolinu koja nagrađuje uspjeh, entuzijazam i predanost radu.
24sata zaposlenicima pruža mogućnost kontinuiranog usavršavanja, edukacije i napredovanja. Stoga budžeti za edukaciju i razvoj rastu iz godine u godinu omogućujući konstantno investiranje u zaposlenike. Brine se o njihovu profesionalnom te osobnom rastu i razvoju putem stvaranja i daljnjeg razvijanja kulture učenja. Poseban naglasak stavlja se na povezivanje učenja s radnim učinkom, razmjenu znanja i iskustva zaposlenika koji rade na različitim poslovima unutar tvrtke te razvijanje mogućnosti usavršavanja vještina i znanja putem programa rotacije koji imamo - unutar grupe Styria u Hrvatskoj sa sestrinskim tvrtkama - Večernji list, Poslovni dnevnik, Njuškalo..., ali i s brojnim kolegama u Sloveniji i Austriji.
Osim širokog spektra raznih edukacijskih sadržaja, 24sata zaposlenicima nudi i druge pogodnosti: u vidu božićnica, dara za rođenje djeteta, naknade za smrt člana obitelji, božićnih poklon-bonova za djecu, božićne predstave za djecu, naknade tijekom korištenja roditeljskog dopusta, dobrovoljno zdravstveno osiguranje, specifične pogodnosti vezane uz uvjete kreditiranja...
Svoj uspjeh 24sata gradi na predanom radu, preispitivanju postojećih procesa rada te predviđanju trendova i inovacija kako bi ih iskoristili na najbolji mogući način i ostali prvi izbor za svoje korisnike, kojih danas svakodnevno ima 1,500.000. Ekipa 24sata sastoji se od motiviranih, dinamičnih, kreativnih i strastvenih ljudi koji predanim radom dokazuju da je 24sata najjači multimedijski brend u Hrvatskoj. 24sata d.o.o. u 100-postotnom je vlasništvu austrijskog izdavača Styria Media Group AG, jedne od najvećih medijskih kuća u ovom dijelu Europe.