Mi koji sa 5m plovimo "uz kraj" nemožemo pojmiti niti snagu juga usred Jadrana a kamoli ovakve monstrume od oluja na oceanima niti mogućnosti tih brodova koji t
amo plove. Ono što se može vidjeti na YT od plovidbe u "normalno otežanim uvjetima" već izgleda zastrašujuće...
Držimo svi palčeve da nađu ove ljude žive i snage obitelji da izdrži!
Prikaži još ↓
Pomorac71
30.9.2019.
Odustani
Najdrazi su mi ovi pametnjakovici tzv. iskusni pomorci koji nazivaju novinare i daju svoje mudre izjave o firmi i brodu i znaju sve sta se dogodilo, a sve da bi
dobili par redaka medijske slave. A kad je tako siguran u to sto govori, zasto onda zeli ostati anoniman, javi se brate imenom i prezimenom i stoj iza svojih navoda, a ne sad filozofirat jer ga je Bourbon najvjerojatnije potira 2011, jer nam je svima 2011 bilo vise nego dobro u Bourbona i nikome nije padalo na pamet otici u ta doba se tuklo za ukrcaj na Bourbona. Firma je pocela ulazit u nevolje zadnji kvartal 2014 kad je nastupila kriza u naftnoj industriji, pa kako Bourbonu, tako i svima ostalima kojih se vecina nije uspjela ni skapulat vec su bankrotirali. a kvantitet o kojem govori nije bio upitan naustrb kvalitete sve do pocetka gore navedene krize koja je kompaniju prisilila na drasticne mjere sve u svrhu prezivljavanja.
Prikaži još ↓
iv
ivo161
30.9.2019.
Odustani
Ne s...da si napustija firmu radi pada standarda , nego su te sutirali ka i sve ostale kad je barel nafte potonija.
Iskusni pomorac sad pljuca po svojoj bivso
j kompaniji s kojom se u to vrijeme busa u prsa po kaficima kad je laga kolika su mu primanja i kako ima mali ugovor. Totalno falivena tema i "strucnjak" za ovaj slucaj.
Prestanite nagadjat i pisat p.... covik se tamo negdi topi dok ga ne pronadju a obitelj mu sve ovo cita.
Prikaži još ↓
hvala bogu što sam ateist
30.9.2019.
Odustani
"Stručnjaci smatraju i da je dobro što su splavi konstruirane tako da se samostalno aktiviraju prilikom ovakve havarije " - dragi Andro sve splavi na svim brod
ovima svijeta su konstruirane upravo tako i opremljene mehanizmima koji ih automatski oslobode od tonučeg broda i napušu - tako da "stručnjaci" stvarno ne trebaju smatrati da je to dobro jer je svaka splav kojom je svaki brod opremljen upravo tako i s tom namjerom konstruirana.
Prikaži još ↓
ARMAGEDON
30.9.2019.
Odustani
Na kraju ce biti na obitelji da tuze kompaniju preko advokata, sprovede se istraga tko je to sprjecavao kapetana odnosno zabranjivao da mjenja kurs broda kada s
e znalo da plovi u sam centar uragana. Usijane glave Francuzi..dalje nebi o njima !
Prikaži još ↓
pikzibner
30.9.2019.
Odustani
Meni je pak najdraže što kad ljudi ovo komentiraju, svi sve znaju, a nitko da objasni što je uragan i kakvi uvjeti vladaju u njemu, nitko da komentira kad je i
s koje pozicije stigao zadnji izvještaj s broda i što je u njemu stajalo i koji je bio status broda u tom trenutku i kako se znalo gdje organizirati potragu. Moreplovci koji tamo nisu bili znaju bolje od izvještaja koji je stigao s broda i nađenih preživjelih koji su potvrdili da je brod uspješno evakuiran jer je počeo tonuti i onih koji su krenuli u potragu za brodom da se i kad se brod prevrnuo. Nitko da napiše o kakvom se brodu radi, kakvi propisi vrijede za njega i što se tiče plovidbe i što se tiče obučenosti posade i da plovnost i plovidba nisu isto. Nitko da napiše da je vjetar najrazornija snaga koja postoji, da je vremenska prognoza a shodno tome i izvještaji, predviđanje koje sa sobom ne nosi 100% šansu ostvarenja, i da u određenim uvjetima i najbolji brodovi s vrhunskom posadom i tehnologijom i mehanikom ne mogu izbjeći havarije na moru.
Prikaži još ↓
ma
marinahodak1@gmail.com
30.9.2019.
Odustani
Tko zna da li je itko uopce dao izjavu, ja im ne vjerujem ni kada napisu neko ime,jer i tada izmjene naprave kako im odgovara, tako da onaj koji je pricao ne pr
epozna svoje rijeci a kamoli ovako...cisto sumnjam u istinitost ovdje napisanih ovog pomorca ...
Prikaži još ↓
hvala bogu što sam ateist
30.9.2019.
Odustani
jadne su i te kompanije koje takve kapetane imaju, a još jadniji su ti kapetani koji "u 90 minuta moraju učit sve o brodu" kapetani o brodu moraju znati sve god
inama prije nego na brod dođu - na brodu učiti o brodu je ipak malo kasno - po učenju o brodu na brodu svatko može biti kapetan - kad kapetan ili oficir dođe na brod ne "uči" već se informira o specifičnostima vezanim samo za taj brod ili to određeno putovanje ili zadaću ako se radi o brodu takve namjene. ja sam bio u prilici "učiti" o brodu od kapetana koji mi je govorio što trebam znati dok se tuširao i presvlačio jer je isti gliser koji je na brod dovezao mene s broda trebao odvesti njega - to se vrlo često događa ako su smjene u prolazu kroz Gibraltar, Singapur , Panamski kanal, Suez ili negdje gdje se brod ne zaustavlja već samo uspori ... nema mi dražeg štiva o brodovima i moru od onog tko more zove voda
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.9.2019.
Odustani
21 stoljeće, tolika tehnologija a brodovi i dalje plove u urgane, jesmo li išta naučili o prošlosti, kazniti firmu drastično da se to više nikada ne desi.
ma
mandrač
30.9.2019.
Odustani
Ako bude tragičan epilog dali će ovaj pomorac imat isti status kao poginuli plaćeni hrvatski vojnik u Afganistanu provodeći "mirovnu" misiju sa naoružanjem.????
?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .