Još jednom u ostalih milion primjeraka u svijetu nesreća u pomorstvu nadjačala je potreba za profitom na uštrb života ljudi !! Ono što većini nejasno jest ta kjestvica / hijerarhija odgovornosti u ovakvim nesrećama , a ona bi bila da SVI bježe od odgovornosti i na kraju će ta odgovornost pripasti Zapivijedniku broda koji svakodnevno potpisuje liste vezane za sigurnost i održavanje broda !! Nažalost to je taj kruh sa 7 kora gdje te čeka ovakva situacija gdje po zapivijednoj odgovornosti dolazi na naplatu !! Da se još bolje razumijemo i u ovom slučaju Zapivijednik možda nije imao načina suprostaviti se kompaniji i njihovom aparatu upravljanja no zasigurno je svijestan i mora biti svijestan da je u ovakvim nesrećama hedini odgovoran i da će sva krivnja spasti na kraju pripasti Zapivijedniku broda !!
Bolen1
12.8.2024.
Ja bih na ovo tvoje samo još na kraju nadodao;.......kao što to od često do češćeg biva na Balkanu brdovitome, Africi, latinskoj Americi, većem djelu Azije,,,,
ili jednom rečenicom; svim zemljama u kojima je i korupcija korumpirana a jedino što je organizirano jest organizirani kriminal.,,,,,,,,,,,,,Iako neki tvrde da mi nismo Balkan ni povijesno ni zemljopisno, a taman da su u pravu, po poslovnom mentalitetu i odnosu prema odgovornosti svakako jesmo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .