Danas će biti saslušano još petero ljudi. Izuzet će se dokumentacija iz Zavoda za zaštitu spomenika i druga dokumentacija koja je vezana za rekonstrukciju Željezničke stanice u Novom Sadu, rekao je Dačić
Tragedija u Novom Sadu: Dosad su ispitali 26 ljudi, otkrivaju se stravični detalji rekonstrukcije
Stanje ozlijeđenih nakon nesreće na Željezničkoj stanici u Novom Sadu jako je teško, izjavio je u nedjelju ministar Ivica Dačić. Istaknuo je i da je u subotu ispitano 26 ljudi u vezi nesreće, te da će danas ispitati još petero ljudi, prenosi Blic.rs
- Posljedice su jako teške. Stanje ozlijeđenih u bolnici je jako teško, imaju teške tjelesne ozljede. Samo troje od 17, koliko ih je bilo ispod nadstrešnice je preživjelo i njihove ozljede su jako teške. Jednom muškarcu i ženi amputirane su noge, dok je trećoj osobi amputirana ruka - rekao je Dačić.
Istaknuo je i kako je jučer po nalogu tužitelja u Policijskoj upravi Novi Sad ispitano 26 ljudi, među kojima su i ljudi iz Ministarstva prometa na čelu s ministrom Vesićem.
- Ispitano je 20-ak ljudi. Riječ je o ljudima iz Ministarstva prometa na čelu s ministrom, načelnikom sektora za inspekcijski nadzor, načelnikom građevinske inspekcije i građevinskim inspektorom. Ukupno petero ljudi iz Ministarstva - rekao je ministar.
Dodao je i kako su ispitani direktor Zavoda za zaštitu spomenika kulture, sedmero ljudi uključujući i direktora Željeznica Srbije. Ispitani su i ljudi iz Infrastrukture Srbije, te direktor i izvođač radova koji su radili na rekonstrukciji.
- Danas će biti ispitano još petero ljudi. Izuzet će se dokumentacija iz Zavoda za zaštitu spomenika i druga dokumentacija koja je vezana za rekonstrukciju Željezničke stanice u Novom Sadu. Čekamo i nalaz vještaka, tako da ćemo sve druge radnje poduzeti nakon utvrđivanja činjenica - rekao je Dačić.
A kako piše Nova.rs, u projektiranju rekonstrukcije Željezničke stanice nije sudjelovao ni jedan konstrukcijski inženjer. Službena dokumentacija pokazuje da su na elaboratu angažirali četiri arhitekta za 'uređenje unutarnjih prostora i unutarnjih instalacija vodovoda i kanalizacija', a glavni projektant je 'odgovorni prometni projektant'. A društvene mreže preplavile su stotine fotografija koje pokazuju da je bilo radova, suprotno onom što su tvrdili iz kineskog konzorcija i Željeznica.