Obavijesti

News

Komentari 10

Timaritelj s Fićom: 'Moj Žućo je čudo, na njemu sam učio voziti'

Timaritelj s Fićom: 'Moj Žućo je čudo, na njemu sam učio voziti'
6

ZAJEDNO I NA MORE Goran Kamenko (40) modificirao je svog Fiću, originalni su samo hauba i svjetla, a većinu dijelova radi sam. Sa svojim Žućom svake godine ide i na more

Kričavo žute boje, bez krova i sa smiješkom između prednjih svjetala, Goranov Fićo, prikladno nazvan Žućo, svakodnevno iznenađuje brojne Osječane.

Goran, timaritelj u Zoološkom vrtu u Osijeku, ljubav prema Zastavi 850, takozvanom Fići, ima još od djetinjstva jer je upravo to automobil u kojem je davnih dana naučio voziti, a Žuću ima i uređuje od svoje 20. godine. Kupio ga je od kolege i počeo nadograđivati, a to uređivanje nikad za njega neće biti gotovo.

- Pokojni otac mi je rekao da će mi kupiti Fiću kad položim vozački. To je bio prvi auto na kojem sam naučio voziti jer sam počeo voziti s jako malo godina i puno prije nego što sam položio vozački - kaže nam Goran.

Iako obožava svog Žuću, kaže kako su mišljenja javnosti podvojena. Neki su fascinirani i obožavaju Žuću, no nekima se ne sviđa, vole originalan izgled Fiće. Unatoč tim mišljenjima, svoga Fiću svakodnevno vozi i na duge relacije. Kaže kako ne želi, poput nekih, svoj auto držati zaključan u garaži poput kakvog izložbenog primjerka.

- Auto je napravljen da može ići na duge relacije bez ikakvih problema. Svake godine s njim idem na more, iako ne ovisim o tom autu, nego imamo još automobila kod kuće. Ovaj mi je ipak najdraži - rekao je Goran.

Na Žući je prepravljeno sve osim haube i svjetala. Sve drugo je modificirano, a motor je pojačan. Osim boje, smješko na prednjem dijelu automobila prvo je što će prolaznicima zapeti za oko.

- Do sada je na Žuću utrošeno nekih 5000 eura, no to nije konačan iznos. Treba još poraditi na unutrašnjosti, želim presvući sjedala i još neke sitnice dotjerati.

Gotovo je sve na Žući djelo Goranovih ruku jer za njega ne može nabaviti određene dijelove i nadogradne elemente pa je bio primoran neke dijelove napraviti sam. Iako je modificiran, Žućo je i dalje legalan za vožnju, s čime mnogi vlasnici sličnih automobila imaju velikih problema.

- Današnji su zakoni mnogo rigorozniji nego što su bili 2001., kad je Žućo atestiran. Na puno stvari treba paziti, uvijek jedno vuče drugo. Budući da ima jači motor, trebaju biti i sigurnije kočnice, bolje gume te slično.

Goran je u udruzi Cars&Coffe, u kojoj se nalaze i mnogi drugi obožavatelji ovakvog uređivanja svojih limenih ljubimaca.

- To treba voljeti. To je jako velika ovisnost. Novca treba imati, no mnogo se stvari može vlastoručno napraviti - kaže.

POGLEDAJTE VIDEO: Fićo Žućo u pogonu je svaki dan

Pokretanje videa...

fićo 01:55
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 10
Vili Beroš je istaknuti član masonske lože! Plenkovićevi ljudi: 'To nam je prvi glas'
EKSKLUZIVNO: TAJNI ŽIVOT MINISTRA

Vili Beroš je istaknuti član masonske lože! Plenkovićevi ljudi: 'To nam je prvi glas'

Beroš je bio član lože Pravednost. Činjenica masonerije politički je relevantna. Prije četiri godine glavni državni odvjetnik Dražen Jelenić smijenjen je kad je otkriveno da je mason, donosi novi Express
Ova ručna bomba eksplodirala je mladiću u ruci. Vatrogasci: 'Prizor u sobi je bio strašan'
EKSPLOZIJA U KNINU

Ova ručna bomba eksplodirala je mladiću u ruci. Vatrogasci: 'Prizor u sobi je bio strašan'

Policija je objavila kako je mladiću u ruci eksplodirala ručna bomba M 75, koju je jedan od mladića na zabavi donio iz spavaće sobe. Eksplodirala je usred nestručnog rukovanja