PONAVLJAM! - pa kome krivo, kome pravo, Uz želju da se više nikad ne dogodi da nečija djeca, muževi, braća i očevi ne skončaju na ovakav način, i da na kraju ispadne; "pa hebi ga, dogodilo se, događa se, moralo je tako biti, nitko nije kriv . jer kriva je priroda i okolnosti". ; 1. dio ---- Helikopter koji je 30.08.2007. prevozio vatrogasce na gašenje kobnog požara na Kornatu od svibnja do kraja kolovoza 70 % vremena nije bio u voznom stanju, i to prema službenoj knjižici kobnog helikoptera tipa MI8 MTV1, evidencijskog broja H-202 koji je toga 30.08.2007. prevozio stradale vatrogasce na Kornat. Ovaj dokument, bio je i sastavni dio spisa na šibenskom Županijskom sudu, a sadržavao je sve važne podatke o održavanju i servisu letjelice u razdoblju od konca svibnja do trenutka tragedije. Mišljenje mehaničara koji su iz tjedna u tjedan knjižicu popunjavali dok su radili na održavanju letjelice, šokantno je. Prema njemu, helikopter H-202 od svibnja do kraja kolovoza 60 % vremena nije bio u voznom stanju! Premda je ugrađen tek 19. ožujka te godine, u motoru stalno dolazi do prodora goriva u sustav ulja za podmazivanje turbine, pa se bilježi povećana razina ulja u rezervoaru što, nije zanemariv kvar. Osim toga, kako je vidljivo iz dokumentacije, uzrok problema nije nikada detektiran, a sam kvar nije otklonjen......kraj u nastavku....
Halo Bing, kako brat
28.4.2018.
nastavak --- Naime, 22. kolovoza, sedam dana prije tragedije na Kornatu, navodi se u knjižici, helikopter je prizemljen jer je uočen VATRENI JEZIČAC DUG POLA ME
TRA koji je šikljao iz desnog motora (PREVEDENO KVAR NA SISTEMU DOVODA GORIVA) . Naputak mehaničara kratak je i jasan: „Helikopter je neispravan za letenje!“. Međutim, niti ovoga puta, kao niti mnogo puta ranije, kvar nije detektiran niti popravljen. Posljednji zapis odnosi se na 27. kolovoza kada je helikopter, prema mišljenju iz knjižice za održavanje, bio ispravan. Jedini moguči zaključak ovoga, uz informacije iz medija, da su stradalim vatrogascima bili teško opečeni dišni putevi (znači prije tragedije su udisali neku lakozapaljivu tvar), je da je navedeni helikopter, nakon što je vatrogasce spustio, prilikom uzljetanja iste posipao kerozinskim isparavanjima (nastalim zbog nikad popravljenog kvara na sistemu za dovod goriva). Kad s tim povežemo, prijašnje helikopterske nesreće helikoptera istog tipa u HV-u, i zemljama u kojima je u upotrebi , pa dodamo kronični nedostatak novca za normalno održavanje tehnike u HV-u...i što se može zaključiti?? Teorija o neeksplodiranoj Nato napalm bombi više izgleda kao rezervna poluslužbena teorija za zataškavanje. Druga poslije one o vrtložnom požaru samom od sebe. U svakom dečima koji su stradali 30.08.2007, želim vječni pokoj i ostvarenje onog što su željeli na nekom svjetu boljem nego ovaj. Svjetu bez laži i obmana .
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .