Loša sreća: Neiskusnom pilotu prilikom slijetanja aviona na aerodrom u Lučkom otkazali svi motori. Zabio se u nasip potoka. Teže je ozlijeđen. Slomio je čeljust
Svjedok pada Cessne: Da je bio iskusniji, pilot bi sigurno sletio
Pilot nije uspio sletjeti na aerodrom jer su tu kuće pa je išao na vanterensko slijetanje ispred aerodroma. Nedostajalo mu je dva metra, a i bio je prenisko. Uletio je u nasip od potoka, rekao nam je očevidac.
U utorak oko 19 sati Cessna 210L poletjela je s aerodroma u Lučkom. Nakon što su iz nje s visine od oko 2000 do 2500 metara iskočili padobranci pilot Petar Martinjak (24) se vraćao prema zračnoj luci. Tijekom spuštanja ugasio mu se motor. Zabio se u nasip potoka, 300-tinjak metara od aerodroma. Teže je ozlijeđen. Slomio je čeljust i prevezli su ga u zagrebačku bolnicu Dubrava. Od šoka nije htio pričati s novinarima. Navodno je pilotsku dozvolu dobio nedavno.
- Za sve je kriva loša sreća i neiskustvo. Prilikom slijetanja izveo je puni krug. Da je bio iskusniji, vjerojatno bi ga skratio i sletio bez ikakvih posljedica. U avijaciji se sve leti po školskom krugu bez obzira je li u pitanju sportski avion ili putnički. Mlad je, iskustvo ipak nosi svoje - dodao je očevidac nesreće. Vlasnik aviona Emir Ekić (55) nije bio raspoložen za razgovor. Kako saznajemo, upravo je on sa skupinom padobranaca iz aerokluba Tandem prije nesreće iskočio iz aviona.
- Iz aviona su iskočili padobranci, a ostao je samo pilot. Nije uspio doći do aerodroma. Pilot je lakše ozlijeđen. Vjerojatno se nabio. Teško govori, ali je lucidan - kazao nam je Ekić.
Kako saznajemo vlasnik preko ljeta izbacuje padobrance na Hvaru. Navodno je u zrakoplov puno uložio jer od toga živi, a sad mu je sezona skakanja uništena.
- Možda je ostao prekratak (letio prenisko) jer je u utorak puhao vjetar, okomito na pistu. Zbog kuća je išao predaleko da ne ugrozi ljude uz pretpostavku da će sletjeti na polje gdje nema ničega. Vjerojatno mu je čeoni vjetar koji je puhao “ukrao” dio puta jer je njegova brzina u odnosu na zrak ostala ista, ali je u odnosu na teren manje prošao i tu zakačio - zaključuje očevidac. Dodao je da je sat letenja tim avionom skup. Inače ta Cessna je 2012. godine već imala nesreću na istom aerodromu. Kako saznajemo, pilot je tad navodno zaboravio spustiti stajni trap. Od tada je zrakoplov kompletno renoviran. Zamijenjen mu je motor, a letio je svega 200-tinjak sati.