Na današnji dan 1937. za javnost je otvoren most Golden Gate u San Franciscu. Vojska skoro nije dozvolila njegovu izgradnju, a prepoznatljivu narančastu boju dobio je slučajno
Svi na svijetu su čuli za njega, ali ove detalje možda ne znate
Golden Gate može podnijeti potres od 8 stupnjeva
Most Golden Gate nije neuništiv, ali izgrađen je tako da može izdržati potres jačine 8 stupnjeva po Richteru i udare vjetra od 144 kilometra na sat. Most je rijetko zatvoren zbog vremenskih uvjeta. Zapravo, više puta je promet na njemu bio obustavljen zbog prolaska moćnika nego zbog lošeg vremena.
Izgradnju mosta financirali su građani
Izgradnju mosta financirali su građani San Francisca iz posebnog fonda u koji su uplatili 35 milijuna dolara. Neki su bili spremni jamčiti svojim domovima, farmama i tvrtkama kako bi se most izgradio. Udio vladinog i državnog novca u izgradnji bio je zanemariv. Građanima San Francisca ulog se isplatio jer im je most omogućio odličnu povezanost i put za trgovinu, a i privlači brojne turiste.
Narančasta boja je temeljni premaz
Arhitekti su Golden Gate namjeravali obojati su sivu boju, no kada je stigao metal za most bio je premazan temeljnim premazom narančaste boje. To im se svidjelo i zaključili su da će most tako bolje izgledati pa su je ostavili. Most se redovito održava i premazuje novim slojevima boje kako bi uvijek bio u najboljem izdanju.
Svaka tri tjedna netko želi skočiti s mosta
Osim što je popularna turistička lokacija, most Golden Gate privlačan je i onima koji se žele ubiti. Otprilike svaka tri tjedna netko pokuša skočiti s mosta. Zbog toga je uvedeno 11 specijalnih telefona duž mosta koji su povezani sa savjetnicima kojima se potencijalni samoubojice mogu obratiti.
Prvi dizajn izgledao kao klopka za miševe
Prvi dizajn za most iz 1921. je odbijen jer nije bi dovoljno elegantan za San Francisco. Uspoređivali su ga s kolopkom za miševe okrenutom naopako. Kako bi smislili prihvatljivo rješenje glavni inžinjer obratio se konkurentskoj tvrtci za konzultacije. Most kakav vidimo danas zajedno su osmislili Joseph Strauss, Irving Morroe i Charles Ellis.
Truba za maglu jednom je trubila punih 15 dana
Starinsku trubu tehničar ručno pali samo kada se od magle iz naplatnih kućica ne vidi sjeverni toranj. Trube su jednistvene služile su i tome da navigiraju brodove kako se ne bi zaletjeli u most. U kolovozu 1992. bilo je toliko maglovito da su trube trubile punih 15 dana.
Američka mornarica se protivila izgradnji mosta
Brodovi američke mornarice nalazili su se u Zaljevu San Francisco, zato je mornarica bila protiv izgradnje mosta jer bi u slučaju da se most sruši brodovi ostali zarobljeni. Na kraju su se ipak složili s izgradnjom, no nije im se sviđala planirana siva boja jer se teško uočava u magli pa su htjeli su da most bude obojan u žuto-crne crte.