I ja sam bio na praksi 2 godine.Niti sam dobio za gablec niti kune.Niti sam bilo sto konkretno naucio.Samo su me iskoristili kao BESPLATNOG roba i radnu snagu.
Pancho
14.1.2015.
Odustani
Sve stečeno znanje koje sada imam dugujem obrtniku koji mi je pružio praksu,kasnije zaposlenje i naravno znanje.Mogu mu samo reći : veliko h
vala !
Prikaži još ↓
u4
user_404398
15.1.2015.
Odustani
smatram da se matematika , hrvatski i strani jezik nikako ne bi trebali ukidati, time se podiže opća kultura učenika , što je izuzetno važno. Jednako toliko miš
ljenja sam da bi se vjeronauk kao predmet svakako trebao u takvom formatu ukinuti, pa lijepo našu mladež educirati o svim religijama što bi na kraju pridonijelo smanjenju stigmatizacije pojedinih religija. zagovaram ideju povećanja praktičnog dijela nastave , ali i aludiram na to da je teorija osnova svega. Stoga nemojmo smetnuti s uma ono esencijalno :" oni koji nešto rade moraju znati s kojim ciljem to rade i zašto baš na taj način a ne na nijedan drugi ". U protivnom ćemo dobiti osobe koje imaju vještine ali ne i znanje , a u neznanju se rađaju najveće pogreške.
Prikaži još ↓
mi
mihaela1000
16.1.2015.
Odustani
Mi smo u srednjoj imali dovoljno laboratorijskih vježbi, ali ne i prakse. Jer jedno je nešto naučit u labosu, a drugo je to znanje primjenit u radnom okruženju.
I slažem se da bi tebalo više poradit na praksi, ali to treba regulirati- dakle moraju djeca bit kod provjerenih obrtnika/firmi, mora se s njima dobro postupat, naučit ih poslu i ne izrabljivat. I možda uvest isto ko i za staž, da se plati neki minimalni iznos da se djeci ljepše vidi. Ja sam recimo radila i nisam dobila ni olovku, dok su moji kolege dobili i radna odjela, klompe, plaće, svašta
Prikaži još ↓
re
regular
15.1.2015.
Odustani
U srednjim strukovnim skolama bi trebalo izbaciti potpuno neke predmete ili smanjiti broj sati nekih predmeta tipa povijest, vjeronauk, hrvatski jezik ostaviti
samo gramatiku i to osnovne stvari da mladi ne izadu iz skole nepismeni, knjizevnost ni domaca ni strana nikome ne sluzi, a netko ako bas zeli shakespearea, petrarcu i slicno moze proucavati u slobodno vrijeme(dobar dio toga prodje se u osnovnoj skoli, u srednjoj je pretezno ponavljanje), a sto se tice prakticne nastave svakako je treba uvesti jos vise, ali bi trebalo uvesti neki model provjere, npr. svakih 3 mjeseca bi trebalo provjerit znanje praktikanata, da se vidi jel on sto naucio ili je tamo samo da bi zadovoljio formu, da bi cistio ili nosio nekome kavu, ili radio neke poslove koji apsolutno nemaju nikave veze s njegovim usmjerenjem ili cak niti to(kad dodje do mature onda je vec kasno)...
Prikaži još ↓
Dt
Double_trouble
15.1.2015.
Odustani
Molim vas pročitajte kakav cirkus se dešava u šibenskoj ekonomskoj školi,a nijedna institucija na državnoj razini ne regira.
Djeci nam je onemogućeno normalno š
kolovanje zbog kaosa koji je izazvala ravnateljica!
http://www.sibenik.in/sibenik/dzumbus-u-ekonomskoj-skoli-ne-prestaje-djeca-su-izgubljena-vise-su-po-kaficima-nego-na-nastavi/33815.html
Prikaži još ↓
S1
SUSSIE_1
14.1.2015.
Odustani
Mislim da bi trebalo malo i promijeniti rad s izvrsnim učenicima koji najčešće idu u gimnazije. Mislim da bi umjesto sadašnjeg modela gdje uče sve i svašta bolj
e bilo usmjeravati učenike. Npr. jedna gimnazija bi ih pripremala za medicinu...tu bi najvažnija bila biologija, kemija, anatomija, latinski...i sve ono što će im jednog dana trebati. Ta područja učiti vrlo detaljno. Drugi predmeti kao glazbena kultura, povijest, matematika...i sl. što im neće biti baš toliko važno mogu se učiti onako više informativno. Druga gimnazija bi pripremala one koji vole tehniku...e ti bi onda tesali matematiku, fiziku, materijale, tehničko crtanje... I tako redom. I naravno, uz sve učenje teorije dio nastave treba biti u vezi sa stvarnim problemima, dakle i njima nešto prakse. Mislim da bi tada dobili vrsne stručnjake uz manje stresa. Jer ruku na srce, ali ti gimnazijalci stvarno bubaju svašta vrlo brzo zaborave. Ne treba raditi toliki jaz između teorije i stvarnog života.
Prikaži još ↓
Lotaringija
14.1.2015.
Odustani
U Prirodoslovnoj skolu Vladimira Preloga ima dovoljno prakticne nastave. Kemijski tehnicari imaju praksu 2 godine u skoli nakon nastave. Svake godine iz strucni
h predmeta imamo vjezbe gdje sami slazemo aparature i izvodimo pokuse, mislim da je raspored ionako vec doista prenatrpan i da ne treba uvodit jos dodatnu praksu jer Prelog stvarno ima dobar program iako bi ja izbacila neke izborne predmete ...prenaporno je kemijskim tehnicarima. Skola do tri, cetiri (kad je praksa)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .