Moj djed je bio vrhovni komandant pobjedničke antifašističke vojske zahvaljujući kojoj Hrvatska danas ima ovakve teritorijalne okvire. Tu činjenicu nitko i ništa neće promijeniti
'Što sam starija, sve više sam ponosna na svog djeda Tita, kao i na sve dobro što je napravio'
Ugledna redateljica Saša Broz, najpoznatija po predstavama za djecu te po postavljanju na scenu suvremenih i u Hrvatskoj rjeđe izvođenih autora, predstavom “Čarobnjak iz Oza” Lymana Franka Bauma obilježava 30 godina svog stvaralaštva u teatru. Premijera te predstave trebala je biti početkom godine u Zagrebačkom kazalištu mladih, no bila je prolongirana zbog pandemije koronavirusa. Sad će ZKM upravo tim dječjim klasikom, koji već desetljećima osvaja najmlađe, učeći ih humanističkim vrijednostima, otvoriti novu sezonu. Saša Broz je i tu predstavu, kao i sve prethodne komade za djecu, osuvremenila i aktualizirala te približila današnjoj djeci. Primjerice, leteći majmuni pretvoreni su u uličnu bandu koja vrši bullying nad Dorothy i njezinim prijateljima. Saša Broz na zagrebačkoj se kazališnoj sceni pojavila 1991. godine crnohumornom komedijom “Ljubaf” Murraya Schisgala u Maloj sceni, kad je osvojila publiku, a zatim je njen “Poljubac žene pauka” Manuela Puiga, postavljen u Gavelli, proglašen kulturnim događajem. Potom su uslijedile mnoge predstave za djecu, ali i one za odrasle, u kojima se autori često bave destruktivnim djelovanjem likova na vjetrometini društvenih promjena ili pak društveno relevantnim temama, među kojima se ističu Mayorgina “Ljubavna pisma Staljinu” i “Pillowman” Martina McDonagha. Relevantnost teme, raskošna scenografija i živopisni kostimi, videoprojekcije, glazba i ritam, odnosno pokret, što je odraz njezinoga glazbenog i baletnog obrazovanja na prestižnoj baletnoj akademiji MAXY u Moskvi, karakteristike su gotovo svih njezinih kazališnih predstava za djecu, pa možemo očekivati da će i “Čarobnjakom iz Oza” potvrditi taj glas koji je prati.