Obavijesti

News

Komentari 114

Što čekate? Petlja u Zagrebu čak pola godine nije sanirana

Što čekate? Petlja u Zagrebu čak pola godine nije sanirana
1

Zbog odlomljenog komada betona bio je zabranjen promet za teretna vozila. Inspekcija je rekla da je sve u redu. No ta rupa i dalje nije pokrpana. Stručnjaci kažu da se sve mora redovito održavati

Nakon stravične nesreće u Genovi, gdje je u urušavanju vijadukta poginulo 42 ljudi, stanje mnogih vijadukata, mostova i nadvožnjaka temeljito se provjerava.

Kako nam objašnjava HAC-ov stručnjak za mostove Dario Sršek, na autocestama nema većih problema jer ih je većina stara tek 20, 25 godina.

- Većina autocesta, a time mostova, vijadukata i nadvožnjaka, građena je 90-ih godina pa problema kao što je bio u Genovi nema. Mi redovito održavamo svoje konstrukcije, a najviše održavanja nam otpada na ograde koje hrđaju zbog vode i soli. Ali to su minimalne stvari u odnosu na probleme kakve je imao vijadukt u Genovi - objašnjava Sršek.

Međutim, ranije ove godine pojavio se problem sa stanjem nadvožnjaka u Zagrebu, točnije na petlji na križanju Držićeve i Slavonske avenije. Na jednome mjestu odlomio se komad betona te je na tom mjestu vidljiva armatura. Zbog toga su alarmirani Ministarstvo prometa i gradski Ured za prostorno uređenje.

Genova: Pod ruševinama vijadukta je još 10 do 20 ljudi
Genova: Pod ruševinama vijadukta je još 10 do 20 ljudi

Na tom dijelu je tad bio zabranjen promet za vozila teža od 3,5 tona, i to sve dok traje inspekcija. Utvrđeno je kasnije kako nema napuknuća petlje i kako promet može teći bez zabrane. No pola godine nakon toga mjesto gdje se beton odlomio još nije sanirano i armatura se i dalje vidi.

S obzirom na to da je petlja sagrađena 1970-ih, a od tada se značajno povećala i gustoća prometa, vrijeme je da se saniraju određeni dijelovi radi sigurnosti.

Cijelu noć tražili su preživjele, među poginulima i troje djece
Cijelu noć tražili su preživjele, među poginulima i troje djece

Planiraju li sanaciju i kad, iz Grada Zagreba do zaključenja ovoga broja nismo dobili odgovor. Stručnjak za mostove Sršek kaže kako je projektirana trajnost svih konstrukcija oko 100 godina, ali naravno uz redovito održavanje.

- Sve ovisi o prometu, vremenu, soli, vodi i mnogim drugim uvjetima. Na autocestama se nadzor praktički obavlja dnevno. Ophodnja ceste redovito prijavljuje eventualna oštećenja, a ponekad i vanjski partneri rade sanacije za nas. Nikad se ne može reći da opasnosti nema 100 posto, ali se puno radi na tome da se sigurnost konstrukcija održi - kaže Sršek.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 114
Ivana Kekin prozvala bračni par Raspudić zbog slučaja Nikice Jelavića: 'Kako vas nije sram?'
OBJAVILI SNIMKU

Ivana Kekin prozvala bračni par Raspudić zbog slučaja Nikice Jelavića: 'Kako vas nije sram?'

Večeras je Možemo objavio snimku Ivane Kekin na kojoj optužuje bračni par Raspudić i njihovog suradnika Trpimira Golužu da su 'parazitirali' na ovoj situaciji
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Mile u aferi 700101: Tko je ipak platio parking te kako je kava s Jelavićem postala skandal?
SUSRET NA (S)LIJEPO

Mile u aferi 700101: Tko je ipak platio parking te kako je kava s Jelavićem postala skandal?

Ivana Kekin tvrdi da je Nikica Jelavić prevario njezina muža • 'Pomogao mu je platiti parking,' kaže • Jelavić poručio da čeka istinu • Policija: Nema kaznenog djela